1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 2 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 mrt 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Totaal niet aan gestoord in Mass Effect I. Mako FTW!!! :)

    Ik vind vooral Overlord als DLC in Mass Effect II een ramp. Ook een stuk in Lair of the Shadowbroker vond ik een ergenis, maar dat is wel de beste van het stel.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Enige irritante van ME2 was die hammerhead...kutding kan echt niks hebben of het is al boem.:mad:


    Mako zelf is wel tof; de missies eromheen zijn echter wat minder.:+
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    O, had er zelf wel lol in om die missies met de Mako te doen. Ik ben met Mass Effect I het aantal volledige playtroughs helemaal kwijtgeraakt. Ik weet wel dat het ruim boven de 10 waren. :+
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Laatst voor 20 euro Mass Effect 2 en 3 op de kop kunnen tikken voor de PS3. Aangezien mijn Xbox 360 dood is dus maar eens met een tweede playthrough begonnen van deel 2. Blijft toch wel echt een meesterlijk goede game _O_ Vind de Overlord missie (DLC die erbij zat) trouwens ook erg tof tot nu toe :thumbs: Ben heel benieuwd naar 3 aangezien ik die nooit gespeeld heb.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Imo is Mass Effect 3 de een na beste van de 3, maar slechts met minieme achterstand.

    Mass Effect 3 raad ik je wel aan te spelen met extende cut en doe dan gelijk die Leviathan DLC erbij, want die is imo ook vet genoeg. ;)
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Heb nu de Overlord en Kasumi DLC gespeeld en moet zeggen dat ik ze (vooral Overlord) best leuk vond, maar als ik er 500+ points voor nee had moeten leggen was ik toch iets kritischer geweest. Vooral die van Asumi was wel erg kort. Dacht dat de Shadow Broker een stuk langer en uitgebreider is. Sowieso spelen beslissingen in die DLC door in Mass Effect 3 wat natuurlijk erg tof is :) Ga er een stuk sneller doorheen dan mijn eerste playthrough trouwens, terwijl ik toch echt alles sidemissions doe en alles uitpluis.
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Lair of the Shadow Broker was echt awesome _O_ Dat is nu waardige DLC. Nu nog even twee teammembers loyal maken en dan is iedereen loyal en kan ik hem voor de tweede keer uitspelen. Ben echt heel benieuwd naar ME3 :D
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Mass Effect III wel spelen met extended cut he! ;)
    Liefst ook met Leviathan DLC erbij, maar die is niet gratis.

    EC moet je sowieso hebben, gratis, want die vertelt het verhaal een stuk beter aan het eind. Voor het complete plaatje zou ik hem ook een keer zonder EC spelen, dan weet je hoe ruk het is zonder.
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was wel goed maar te kort voor die prijs.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    De DLC zijn wel wat kort inderdaad. Heb een hoop gehoord over hoe ruk het einde is dus zal zeker de extended cut spelen. Koop ik die DLC er ook gelijk bij, of is die net zo kort als de DLC van ME2?

    Heb nu alle missies gedaan en zit vlak voor de suicide mission. Heb ook alle planeten gedeplete van minerals 8) Dunno waarom, maar vind het op de een of andere manier een erg rustgevende bezigheid :+ Worden je credits, minerals en dergelijk nog op een of andere manier doorgegeven in Mass Effect 3? Zou best chill zijn namelijk in mijn geval.
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Final missie gedaan. Snap alleen niet waarom een character nu precies dood is :mad:

    Heb de game op de Xbox 360 al eens uitgespeeld en lukte om iedereen in leven te laten. Nu heb ik bij de PS3 versie exact hetzelfde gedaan maar is Mordin opeens dood. Iedereen was verder gewoon loyal enzo. Gare shit. Wat raden jullie aan? De final missie opnieuw doen en hopen op een beter resultaat of schijt hebben en aan deel 3 beginnen?
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Zijn Omni tool wel geupgrade? Bij mij hielp dat.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Sowieso hem redden, hij heeft een geniale rol in 3.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Valt wel mee imo.
    Ik hem hem doodgeschoten. Was hem meer dan zat. Garrus heeft imo de beste rol. Staat bij mij zelfs boven Shepard, terwijl Garrus in Mass Effect I een pussy was. Wrex heb ik met de tijd ook minder leuk gevonden. Die is alleen leuk in Mass Effect I, tot de discussie over de Genophage op Virmire. Kaiden zal ik het al helemaal maar niet over hebben.
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Ok, vond Mordin wel een toffe character:

    [yt]pxrO5-HPIAw[/yt]

    :+

    Dan de suicide mission nog maar eens doen. Ook geen ramp.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Jij schiet wel graag kameraden in de rug.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Het boeit me geen ene moer in games hoor. Zovaak zelf al meegemaakt. :D
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yellow; soms ben je een rare vogel.


    Natuurlijk is Wrex het leukste in deel 1.....deel 2 en 3 is ie niet speelbaar.:9
    Wrex=cool.
    Mordin=cool.
    Garrus is altijd al baas geweest._O_
    Ja, Kaidan is een wuss, maar Williams is een 'mouwwijf'* zoals wij dat in het zuiden zo leuk kunnen zeggen.;) Ik heb Kaidan ook altijd dood laten gaan, maar op mijn volgende pt (ben al weer bijna klaar met ME1) laat ik hem leven....hij is tenminste nog nuttig met zijn powers. Ashley heb ik niet 1 keer gebruikt in ME3.


    *mouwen=zeuren
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik laat haar de eerstvolgende keer ook stikken, al was het maar om haar enorm gare rol in Mass Effect 3. Ze is heel mooi geworden in die game, maar omg sommige stukken zijn echt zo tergend dat je haar echt een klap wil verkopen.

    Het spijt me echt van al die keren dat ik Ashley koos voor Liara ook. Speel maar gauw door, dan kom je er wel achter.

    Imo in Mass Effect 3 ook net zo erg als Udina, maar in ander opzicht.
     

Deel Deze Pagina