1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 2 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 mrt 2012.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Om 1 of andere reden kies ik altijd voor Liara als love-interest....ze is zo lief en onschuldig in deel 1, stoer en doorzettend in deel 2, en gewoon cool in deel 3.

    (ik speel btw altijd als femShep, anders had ik Tali een keertje als L-I gekozen, maar ik kan gewoon niet een spel doorkomen met een male Shep....kijk liever naar de kont van mijn femshep, en bovendien is de stem veel beter)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Ik neem altijd een maleshep. Love interest heb ik ook liever Liara, maar om de een of andere reden koos ik altijd voor Ashley.

    En stoor me totaal niet aan male characters. En Tali is gewoon imo de beste romance in de hele Mass Effect trilogie. _O_
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    MaleShep >>> FemShep.

    Mark Meer_O_
    Daarnaast strookt de default appearance van Male Shepard gewoon perfect met de stem en het karakter van John Shepard.

    Mijn mening.:p
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    En daar ben ik het helemaal mee eens, al heeft Femshep in Mass Effect 3 wel in alle opzichten een flinke inhaalactie gemaakt. Stem is een stuk beter en past ook veel beter bij het uiterlijk. Het is nu minder een Susan Boyle verhaal.
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Ok fuck it. Heb nu echt 4 keer die laatste missie gespeeld maar wat ik ook probeer altijd gaat er wel iemand dood :mad: Nu heeft Miranda weer het loodje gelegd. Fuck het, ik wil nu eindelijk beginnen met ME3. Dan maar zonder die reageerbuisdoos :p
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan maak je ergens toch een fout met of het verdelen van je teammates in die laatste missie, of je hebt niet iedereen loyal...

    Ik heb echter ook ooit gehad dat ik iedereen loyal had en goed verdeeld, en toen ging Thane toch dood....ik heb toen quit en reload last save gedaan, en toen ging alles goed. Blijft een fingers crossed missie.:+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Je hoeft ook niet iedereen Loyaal te hebben. Ik heb het in mijn 2e PT gedaan met Jack niet loyaal en verder wel iedereen goed verdeeld. Hoofdzaak zijn echt die upgrades. Ik heb dat eens zonder gedaan en dan ben je praktisch je hele team kwijt en hoe minder upgrades, hoe groter de kans dat Shepard sterft.
    Die scene dat Shepard sterft in Mass Effect 2 is heel dramatisch. :'-(
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik vond het wat cheesy :+
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Euh ok, ik had het meteen de eerste keer goed, iedereen in leven gehouden en zelf ook nit doodgegaan. :cool:
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Heb serieus alle geprobeerd. Sowieso iedereen loyal en alle upgrades + missies + verkenning + je moeder gedaan :+ Naja het zal wel. Zelfs een online guide gevolgd en dat werkte ook niet. Naja, vond Miranda toch maar een irritante ouwe zeur ;)
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vind Miranda een behoorlijke asset ;)
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Miranda is toch wel 1 van mijn vaste teammates in ME2; en niet alleen vanwege haar kontje.:9

    Haar powers gekoppeld aan mijn Sentinel Femshep zijn gewoon baas.:cool:

    En ik vind haar persoonlijkheid ook wel leuk; ze word steeds leuker naarmate je verder komt, en dat gaat verder in ME3.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik had sowieso altijd Garrus, omdat dat zo'n baas is :cool:

    Binnenkort maar weer eens alle delen uitspelen, heb er wel weer eens zin in :D
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Precies,

    alleen heb ik wel een voorkeur voor Garrus en EDI als teammates... OP een of ander manier is dit voor mij een killer-team.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat ben je zelf?


    Naast Miranda heb ik ook meestal Garrus bij me.

    Garrus=cool.:cool:
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Ik speelde ME2 de tweede keer voornamelijk met Jack en Kasumi. Prima combo naar mijn mening. Nu trouwens 3 uurtje in ME3 en vind hem tot nu toe echt awesome. Ook best pittig als je hem op de hoogste moeilijkheidsgraad zet en qua graphics en sfeer overtreft deel 3 de voorganger met gemak _O_ Ben trouwens inmiddels een notoire mishandelaar van reporters geworden :p
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Female Shepard <> Soldier met Concussive shot als favoriet! :cool:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Maar jij hebt ook geen hart. :'-(:mad:
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik schiet geen kameraden in de rug 8)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.703
    Dat is een Alien, geen mens. :+
     

Deel Deze Pagina