1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Mass Effect 2] DLC en Promotional Codes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 2 feb 2010.

  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Die zou je krijgen door Dragon Age: Origins te kopen. Al weet ik niet of dat nu nog steeds is.
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als je ze toch niet gebruikt, zou ik ze wel al te graag een lots bestemming willen geven om gedownload te worden. :+
     
  3. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Misschien kunnen mensen die codes overhebben ze hier weggeven inderdaad!
     
  4. Aerodynamisch

    Aerodynamisch Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ook bij FRS besteld maar geen extra codes gehad, anders zou ik ze wel delen, had toch alles via Xbox.com gedownload.

    Weet iemand trouwens wanneer nieuwe DLC uit gaat komen?
     
  5. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden alle extra's van de preorders nog eens te koop aangeboden worden via Marketplace voor een paar punten??

    BTW Wat een drama om je EA account aan die van Bioware te koppelen.......:mad:
     
  6. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg ze ook eerst niet omdat de winkelbediende mijn email niet had doorgegeven ofzo. Ik heb toen naar het hoofdkantoor gebeld en vriendelijk de situaties uitgelegd. Binnen 4 minuten was het geregeld. Al moet ik nog wel de code's krijgen :p

    Ik heb de dr Pepper code's geprobeerd en ze werken ook voor mij. Het is 5 minuutjes werk ofzo maar de recon armor ziet er zo bruut uit \o/
     
  7. Evelientje

    Evelientje Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben van plan om de game tweede hands te kopen.
    Maar dan zit er geen Cerberus key meer bij...

    Mis ik dan veel?
     
  8. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt, je mist alleen een niet zo boeiend karakter (Za'eed) en de komende DLC denk ik. Je kan het altijd nog kopen als je het spel leuk vond.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Je kan zo'n Cerberus key kopen via Marketplace voor 1200. Content wat er tot nu toe is vind ik in ieder geval niet die 1200 punten waard mocht je het willen kopen. Wachten is op volgende content dat wel zal komen, maar dan moet je dat ook allemaal kopen.

    Echt, Cerberus network slaat nergens op. Is er alleen maar zodat EA meer centjes kan verdienen.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb me ingehouden in het DI topic, maar de laatste DLC van EA is weer té triest voor woorden 8): Souls voor Dante's Inferno kopen zodat je ingame moves kan krijgen.
    Souls die je ook gewoon krijgt door de game te spelen.
    De duurste pack is 320 (P) (5000 souls). Pff, en dan zullen er ook nog mensen zijn die het kopen.


    Anywee, ME2...Binnenkort nieuwe gratis DLC
    http://twitter.com/biofeed/status/8601887294
     
  11. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht iemand nog pre-order codes over hebben (van FRS) of toevallig van Dragon Age Origins, laat het weten. Desnoods voor een paar euro. :b:
     
  12. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Zelfde geld voor mij, ik ben ook geinteresseerd!
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zo, begin post volledig geupdate met alle informatie tot nu toe beschikbaar is. Van alle DLC die uit is en nog uit moet komen.

    En zoals ik mn eerste post al zij van het topic. Ik sta ook nog volledig open voor promotie codes aangezien ik tot nu toe alleen nog maar de dr Pepper items heb die ik heb beschreven in de begin post.
     
  14. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Nette openingpost-update hoor!
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Is dat plaatje van die Kasumi echt? Hoop het niet. Aan een Kasumi denk ik eerder aan:

    [​IMG]

    8)
     
  16. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ook leuk:)
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Het schijnt op de PC versie in de coding iets te staan over Kasumi en als je dat zou activeren krijg je een plaatje van Kasumi te zien helemaal aan de rechterkant bij de squad selection.

    Het ziet er misschien fake uit vooral omdat het niet eruit ziet als in de rest van de squad, maar dat kan ook liggen omdat het eruit is gelaten om verbeterd te worden voor DLC. Enige wat ik weet is dat het schijnt dat iedereen op PC versie het kan doen als je wat van coderen afweet. ;)

    Ook is het op de officele bioware forum gepost, waarna het direct gesloten werd, en als spoiler werd gemarkeerd door de moderators.

    [yt]D0z6BMurtQY[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Hoe kan je zien dat je die Cerberus shit heb?
    Had wel de code ingevoerd toen ik het spel had gekocht en opstartte..maar op Live kan ik hem gewoon nog kopen en staat er niet dat ik dat al heb ofzo.
    Als er staat New Download Content available in t beginmenu zit ik dan goed? En die normandy crash site? Hoe kan je die missie spelen dan?
    Verder vind ik het jammer dat ze de M-490 Blackstorm Projector niet gewoon normaal in de game hebben gestopt. Ziet er echt tof uit!
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Als je het hebt geactiveerd dan heb je het, dan kan je via New Content Download in het menu gewoon je content downloaden. Normandy crash site kan je spelen door het eerst te downloaden (No shit :+) en dan eventueel je game op nieuw te laden. Dan krijg je een bericht van Kelly en kan je erheen.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.528
    Kelly? Welke biatch is dat nou weer? Die beb die naast je planetenvliegendekaart staat?
     

Deel Deze Pagina