1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Mass Effect 2] DLC en Promotional Codes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 2 feb 2010.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Yes. :+
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Owjah.
    Fock dat mens, Miranda FTW.
    Check.
    gewoon.

    [​IMG]


    EPISCH.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Als je het maar droog houdt :emo:
     
  4. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Hmm.. Ik krijg het dus niet voormekaar. :confused:
    Mijn situatie is als volgt. Ik heb de CE versie dinsdag opgestart en de CE codes en Cerberus code geactiveerd. Echter ben ik nu in het bezit van codes van Terminus en Inferno armor maar krijg ik die niet toegevoed om te downloaden in de game. Het lijkt erop dat nieuwe downloads dan alleen via Bioware gedaan kunnen worden.

    Daar gaat het voor mij mis want ik ben al een week aan het steggelen met ea omtrent mn ea account. Ooit schijnbaar al eerder een account aangemaakt met een hotmailadres (waar ik geen toegang meer voor heb)en deze aan mn gamertag gekoppeld. Vorig jaar ook een account aangemaakt en deze krijg ik dus niet aan mn gamertag gekoppeld :'-(
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gratis DLC, klinkt goed. Ik hoop dan op Kasumi, ziet erg best tof uit.
    Ik zou het spel niet tweedehands kopen, want dan ben je al een hoop geld kwijt door de Cerberus Network code. Als je interesse hebt in de DLC, kan je beter het spel nieuw halen.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    die networkkey zat dus niet bij het foutje bedankt van ms?

    Want GCshop lijkt de game te zijn kwijtgeraakt en nu wacht ik net zo lief op een 2ehands exemplaar
     
  7. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    die terminus gun is trouwens echt handig:p

    die armor vind ik een beetje tegenvallen ik ben nu een beetje opzoek naar die inferno armor
     
  8. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zijn er al datums bekend over nieuwe dlc
     
  9. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil die armor hebben die bij de special editon zat. maar nu heb ik de code ingevoerd en gedownload en nu zou ik een berichtje moeten krijgen ingame in me terminal waar ik hem kan ophalen maar dit berichtje heb ik niet gekregen. krijg je dit na een bepaald moment ofzo?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zit hij niet gewoon in je armor locker?
     
  11. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    nope.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Heb je eventueel je game al opnieuw geload en wel via Cerberus Network op je 360 al gedownload?
     
  13. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb opnieuw opgestart en heb hem via de cerbures gedownload, er staat ook een vinkje achter.
     
  14. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe gratis DLC!

    On Tuesday February 09 2010 Mass Effect 2 fans will be able to get the new Cerberus Assault Armor and M-22a Eviscerator Shotgun DLC fof free through the Cerberus network. It should be available for all fans, both on PC and Xbox 360 at 12:00pm Mountain Standard Time.

    Cerberus Assault Armor
    Cerberus assault armor is designed for shock troops, turn the tide of battle against creatures or forces that would decimate normal soldiers.
    Increases heavy weapon ammo capacity by +10%
    Increases shields by +10%
    Increases health by +10%

    M-22a Eviscerator Shotgun
    The M-22a Eviscerator Shotgun is a longer-range shotgun with armor-piercing loads. This design also violates several intergalactic weapons treaties, so the M-22a is not distributed to militaries.

    You can learn more about the Cerberus Assault Armor in a Arsenal update with screenshots of the armor in action here: http://masseffect.bioware.com/universe/arsenal/armor/
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nice! Ik zal straks wel de intro post updaten. :)
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Die DLC staat inmiddels ONLINE !! :D:D
     
  17. RizlaPlus

    RizlaPlus Hometown: Ass-en

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff vet lang bezig met dat EA-account gezeur dat ik geen zin meer heb gewoon :p ik wil haast de PC versie er naast downloaden, veel makkelijker gewoon pakketjes downloaden..Maar doe ik niet hoor :p

    Wat een drama met die DLC ik vind DLC echt game sfeer verpestend, alsof je nooit een complete game hebt ofzo, en je weet gewoon dat sommige games dingen achterhouden en in de vergaderkamer zeggen ze: Ah lets just delete this and make a DLC of it later ! Okay guys!! Yeah !!!

    Bluhhh :'-(
     
  18. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom moet ik na een quote nog minimaal twee tekens invoeren?:+
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Mass Effect 2 'Firewalker' DLC coming late March, includes Hammerhead vehicle and 5 missions

    [​IMG]

    BioWare has detailed another dose of Mass Effect 2 DLC, dubbed the "Firewalker" pack. The upcoming release includes five missions featuring the Hammerhead vehicle, according to an update on the Cerberus Network page, part of the official Mass Effect site. BioWare co-founder Greg Zeschuk described the Hammerhead as a "hover tank," during a recent interview with Joystiq, adding, "It's not a wheeled vehicle, so it's going to have a bit of a different control scheme" than did the much-maligned Mako vehicle featured constantly in Mass Effect 1.

    On the website, the Hammerhead is promoted as "a heavy assault vehicle that hovers over the battlefield at up to 120 kilometers per hour [75 mph] and features a guided missile system ensuring accuracy even during aggressive maneuvering." In other words, it's everything the Mako wasn't -- and it's optional.

    The Firewalker DLC pack is scheduled for a "late March" release and will be accessible free of charge through the Cerberus Network in-game delivery system. Of course, nothing's really "free" when it's got Cerberus' shady name attached to it, is it, Mr. Illusive Man?
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Tof!
    En nog gratis ook, EA hoe kan dat nou! :+

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2010

Deel Deze Pagina