1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dit is het mass effect 2 topic. Je moet naar het mass effect 1 topic ;)
     
  2. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps, te snel een topic uitgezocht :p
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Laat de leiding van deze topic dat nou constateren, jij hebt geen verstand van dit spel (Sarcasme!). ;):9O-)
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ehm, wtf?

    Ik heb deel 1 ook gespeeld maar ik snapte er geen bal van. Ik kon nergens vinden wat ik moest doen dus ik heb hem maar weer teruggegeven.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Was ook niet zo bedoeld hoor, staat ook sarcasme achter immers! ;):b:
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Maar weet het verschil tussen ME 1 en 2 nog wel :+
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat kun je niet menen,alhoewel ik de game in den beginnen ook niet snapte met al die fancy sci fi praat en namen en wist ik alleen nog wat de Normandy inhield lol.

    Nadeel is wel inderdaad het engels voor velen,ze moeten toch in games eens aan de nederlandse ondertiteling gaan werken hoe stom die ook is misschien.De menu structuren mogen ook in ME 2 beter worden,die zijn echt te verwarrend af en toe.:b:
     
  8. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer je dingen met engelse ondertiteling leest hoe beter je engels wordt ;)

    Ik kijk juist alles zoveel mogelijk met engelse ondertiteling (tenminste als de gesproken taal ook engels is), omdat veel uitdrukkingen/grappen dan beter overkomen en ik heb gemerkt dat engels daardoor ook zo'n beetje een tweede taal is geworden.
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En daar sluit ik me volledig bij aan,Engels voor mij is ook een soort van 2de taal.Maar beheers ik het meer met de taal dan het schrijven,en dus ook ik zet de Engelse vertaling aan.

    Aan de andere kant is het ook weer zo dat niet iedere gamer met Mass Effect te doen wilt hebben,aangezien het geen toegankelijk casual game is in die zin.Maar ik ken zo van die uitzonderingen,die dan toch zo'n game willen proberen maar zich struikelen over de taal.
     
  10. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet anders de eerste game tegen komen die nederlandse ondertiteling ondersteunt.
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    jullie moeten gewoon beter je best doen op school :+ Ik lees meer Engels als Nederlands haha, en denk vaak ook in het engels
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap hem helemaal niet xD
    @Jingga: We can see that.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Duurt te lang.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  14. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Q1 2010. poeh, dat is wel lang wachten :mad:
    M'n verwachtingen zullen dan ook redelijk hoog zijn.

    Heb ik tenminste wel Q4 2009 om Dragon age te spelen :)
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja sorry,maar voor een trilogie vind ik dit gewoon veel te lang wachten.Als het nu om een lostaand deel ging viel het nog wel mee,maar dit schiet niet op.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jij hebt liever dat ze rushen...?
    Dat ze maar hun tijd nemen en er iets moois van maken.

    Het is onzin om te zeggen dat het sneller moet 'omdat het een trilogie is'.
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja ik bekijk het me zo,als je een trilogie maakt vind ik dat je moet zorgen dat je binnen een 2 jaar de serie compleet moet hebben.Mits je bijvoorbeeld met de volgende generatie spelcomputers verder wilt,Maar aangezien Mass Effect nog voor deze 360 komt vind ik het in verhouding te langzaam gaan.

    Mass Effect is een zeer goede game,maar absoluut verre van een klassieker vind ikzelf.En ik verwacht van deel 2 heel erg veel.Aangezien ik in het ME topic aangaf de setting niet zo cool te vinden,ging ik nog wel voor een 2de kans maar ik vind wel dat die ook benut moet gaan worden met name ook de technische kanten en niet alleen gameplay.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Binnen 2 jaar 3 games uitbrengen? Dat is rushen, en dat gaat ten koste van de kwaliteit.
    Ik vind het geen probleem om te wachten op goede games.

    Games gaan dus om kwaliteit, niet kwantiteit. Trilogie of niet. Goede games zijn niet zo maar gemaakt, die hebben tijd nodig. Vooral nu de techniek steeds ingewikkelder wordt.

    En je bent best vreemd. :p eerst zat je de hele tijd te praten over ME met termen als 'de heilige graal', en nu beweer je opeens dat je de setting niet eens cool vindt. 8)
    Ik weet wel dat de heilige graal niet geheel serieus was bedoelt, maar toch. Het is opeens nogal een sprong om te maken.
    Waarom begin je überhaupt aan een game als de setting je niet bevalt.
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat is een goede vraag.
    In het begin toen ik het spel speelde vond ik het enorm vet en cool,ook Ashley en je hele mede team vond ik allemaal leuk.Wat het voor mij met de setting is is dat ik de sci fi erg cool vind,maar de manier met het spelen van de missies bevalt me gewoon niet echt.Ja ik zou je graag willen uitleggen waaraan dat ligt,maar ik kan het niet helemaal goed verwoorden.Maar het gaat om die gameplay met dat de levels op planeten als shooter en de Mako ritten zijn opgezet,en ik heb liever het speel systeem van de KOTOR games bijvoorbeeld.

    Over dat rushen heb je gelijk,maar ik denk dat de videogame industrie misschien zichzelf daarin wat overforceerd en zichzelf daarmee nog meer druk oplegt.En we zien vaak dat dat kan leiden tot teleurstelling,er word ons veel beloofd dat Mass Effect 2 zoveel beter gaat zijn wat ik ook wel geloof.Maar ja het zit ook in de details,en niet alleen de grootsheid.;)

    Over dat heilige graal,nog steeds vind ik dat Mass Effect een game is die je gespeeld moet hebben als RPG gamer.Misschien kan het zijn dat de minpunten die ik zelf ervaar voor een ander niet van toepassing zijn,of juist wel het geheel voelen van het verhaal.Okee het is voor velen misschien vreemd dat ik me nu zo omkeer,maar ik bedoel niet dat het spel slecht is ofzo integendeel.Maar goed ik ga er verder niets meer op zeggen,en wie weet valt Dragon age me ook tegen haha.Fantasy setting ben ik meer voor,maar ook dat verschilt waar ik bijvoorbeeld niets heb met de fantasy setting van WOW heb ik dat wel weer met Baldurs gate om wat te noemen.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup, en door hun tijd te nemen kunnen ze voldoende aandacht besteden aan die details. ;)

    Ik vind het zeker jammer dat ie pas zo laat komn, maar ik weet gewoon 100% zeker dat het uiteindelijk de game ten goede komt.
    Dan speel ik dit najaar wel gewoon Assassin´s Creed 2. Of Halo 3: ODST, of.. of.. er is nog genoeg moois.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina