1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    kicke filmpjes !!! mooi vormgegeven ook zeg vooral bij Thane, die ja wat zijn het? schubben? prachtig gemaakt !!! heb nog nooit zo uitgekeken naar een game als dat ik nu doe bij ME2
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De character models blijven werkelijk mooi ook vanuit de eerste, en misschien wel de mooiste ooit in een RPG game gemaakt en de komende Final Fantasy. De bewegingen zijn deel 1 nog wat houterig op sommige momenten, maar daar hebben ze al duidelijk aan gewerkt.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Wacht eff, ik zei niet dat je main niet sterker zal zijn als een nieuw karakter. Er zullen wel degelijk bonussen zijn als je met een oude save het nieuwe spel begint (ik had ergens gelezen extra geld en ook tech upgrades voor je ruimteschip?). Van je equipment zul je wel wat kwijtraken, of misschien later in het spel terugvinden (nog steeds eerder dan met een overnieuw begonnen karakter). Ook zul je wat levels kwijtraken, maar je main zal wel degelijk iets sterker beginnen als een nieuw karakter.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2009
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Okay, ik zou het niet weten. Heb tot nu toe helemaal niets gevolgd rond de berichtgeving over Mass Effect 2. Ik heb alleen gelezen dat je bonussen krijgt als je level 35 of hoger bent. Ook krijg je een bonus als je level 50 bent of hoger. Maar ik speelde het spel uit met een level 34 character, dus volgens mij heb ik geen recht op bonussen. Maar goed, ik wacht wel rustig af. Het lijkt me gewoon leuk om met deel 2 verder te gaan. Hoe sterk mijn character is, is uiteindelijk van minder belang. Ben gewoon benieuwd hoe het verhaal zich verder ontvouwd. Vooral met de Reapers. Die stem van Sovereign in deel 1 was zo cool, echt een bad ass evil stem.
     
  5. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

    Weet iemand of je voor ME2 een save-file nodig hebt om te importeren of alleen een existing-career? Bij voorbaat dank!
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Deze kan dicht, heb een nieuw deel aangemaakt. ;)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina