1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me dan wel af of Mass Effect 3 dan nog wel op de XBOX 360 uitkomt, of dat we inmiddels allemaal lang en breed aan de XBOX 720 zitten, die toevallig de oude Mass Effect delen niet meer ondersteunt, omdat M$ daarmee heeft zitten prutsen.
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    @Dulle

    Yep wat je zegt,we zullen zien wat het word en tot die tijd richt ik me verder op Dragon age.Al kan ik die verdomde topic er maar niet van vinden,lol.:D

    @Rensgar

    Nu denk ik dat het nog vlak voor of na de 720 release zal zijn,Microsoft heeft verteld dat ze de 360 blijven ondersteunen maarja dat zijn weer hun woorden.
    Of ik die hele nieuwe console wel aanschaf is een tweede,aangezien ik me heb voorgenomen om eerst op DE games te wachten in plaats van andersom.Mocht het zijn dat die deel 3 dan toch daarvoor mocht komen,anders jammer dan.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is nog 1 jaar...en als ze ook 2 jaar gaan doen over deel 3 komt die op de nieuwe Console...jeej!!! mag ik nog een console kopen wil ik deel 3 spelen...maaaarr wie heeft gezegd dat wanneer de nieuw console er is geen games meer voor gemaakt worden? Die fout maakte ze met de xbox maar ik mag toch hopen niet met de xbox360.

    Ik verwacht er eigenlijk ook wel veel van...maar dan meer in de zin wat eh betere planeten :9
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Boeiend, ik vermaak met nog wel met deel I, GOW 2, Halo 3 en weet ik wat voor retevette games van de afgelopen jaren. In de zomervakantie haal ik Two Worlds II ook even en The Godfather haal ik wel als ik terugkom van vakantie. Begin 2010? Misschien hebben we dan ook wel een filmgame van The Hobbit. ;):)
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Net deel 1 uitgespeelt (lag al maanden stof te happen in mijn kast) en kan niet wachten op deel 2. Echt een legendarisch spel (met wat schoonheidsfoutjes i admit :D) Helaas is 2010 wel heel erg ver weg...
     
  6. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

    MASS EFFECT uigespeeld!!! _O_ _O_ _O_ \o/ \o/ \o/

    Beste game ooit gemaakt!!! \o/ _O_

    Ja,... zelfs met Ninja Gaiden mee gerekend! Eindelijk heb ik een game gespeeld die ik werkelijk beter vind sinds Ninja Gaiden uit 2004 uitkwam, eindelijk is ie van z'n troon gestoten!!! \o/ \o/ \o/ _O_ _O_ _O_

    Dacht niet dat het voor mij ooit mogelijk was. :p

    (uiteraard is dit allemaal mijn mening) :+

    Edit*: nu zit ik alleen wel met een verkeerde naam... :{
     
  7. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Veelvuldig gebruik van emoticons betekent vaak een gebrek aan woordenschat.











    :+
     
  8. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Lijkt me gewoon alleen al supervet als de citadel veel groter is :)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En minder liften. :+
     
  10. eropit

    eropit Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft ansich niet echt minder te zijn, sneller daarentegen... :+
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Je kunt je nog altijd laten omdopen bij de plaatselijke Mass Effect kerk,zie Mass Effect topic lol.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Eens, maar eropit heeft ook een punt. Ik vind het commentaar tijdens die liftritten ook wel leuk.

    Even over de quests in Mass Effect 2, aangezien ik daar nog bijna niemand over gehoord heb: Ik wil echt bij een soort van Shadowbroker bureau langs en daar mijn opdrachten en informatie voor quests ophalen, tegen betaling uiteraard. Op deze manier belicht je dit vage figuur wat meer en bovendien heb ik dan meer het idee dat ik echt in dienst ben bij iemand en dus niet voor mezelf aan de gang ben. Verder zou ik ook wel een sneller handelsysteem willen en even makkelijk als in deel I. Handelen met de Pink Panter duurt zo ongelooflijke eeuwigheid en dat stoort me wel eens. Handelen met de shadowbroker lijkt me ook wel leuk, dat zeg maar alleen jij achter zijn naam kan komen ofzo, of alleen op het geheimzinnig verhandelen van informatie gaat. Meer geld bij je kunnen dragen is ook een must, de Normandy heeft niet eens reddingsboten. ;):cool:
     
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat de Shadowbroker betreft,ja daar heb ik nu helemaal niets mee.Oke het is cool bedacht,maar het doet me niet zoveel.De Normandy daar zeg je wat,en ik heb het gevoel dat dat ruimte bootje gewoon te goed word bevonden om sloepen mee te dragen.De Enterprise E was net zo goed ook een fantastisch schip,met stijlvolle reddings piano's dus what is the deal?

    Nogmaals het verhaal blijft op topnivo,maar er mist iets met de logika van de techniek lijkt het soms een beetje.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat commentaar is er niet vaak genoeg. En ik heb heel vaak hetzelfde gehoord.
    Ze moeten iig íets doen aan die ritten. ;)
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat met die liften is gewoon zwak uitgewerkt,maar de Bioware games hebben nu eenmaal lange laadtijden en ik denk ook niet dat dat veel gaat veranderen.Tja het commentaar,leuk maar verder niet.

    Over de questen,wat ik eerlijk gezegd hoop is dat het allemaal levendiger mag.Bijvoorbeeld de missie op Virmire liet echt een hele andere kant van het spel zien,en gaf de game opeens zoveel sfeer mee waar je van begin tot eind letterlijk in meegenomen werd.Even niet gesproken over het moment over Wrex,maar gewoon de hele feel van de quest was cool.Bij de andere missies miste ik dat,de introductie missie op Eden Prime was wel weer goed voelbaar in zijn moment.

    Als ze dat nivo weten te behouden,in alle levels van deeltje 2 komt het helemaal oke.
     
  16. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dus dat de framerate dtukken beter wordt. In de lift wachten is irritant, maar die game is zo veel geweldiger wanneer hij soepel loopt. Ze zouden toch ook een game of the year editie van Mass Effect maken? Hopelijk gaan ze dan ook wat aandacht besteden aan het lekker laten lopen van de game..... zal wel niet
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Je kunt Mass Effect echt veel beter op de PC spelen als je die luxe hebt,ben nu zelf ook al langzaam naar de PC gaming kant aan het gaan in verband met GuildWars dat ik speel.En zo speel ik steeds meer games op m'n kast,de 360 houd ik meer voor de racespellen.

    Wel vind ik dat ze inderdaad aan die framerate moeten gaan werken,en die graphic pop up in de texturen zoals de kleding en achtergronden bijvoorbeeld.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Instaleer het spel op je HDD, wordt het al 10x beter van.
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik las net dat de savegames uit deel 1 gebruikt kunnen worden in deel 2 (Bron: tweakers.net). Om je personage voort te laten leven. Daarnaast komt er nog DLC voor deel 1.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    DLC is bevestigd door de Lead Designer!!! Mijn primeur DullieSnullie!!! ;):)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina