1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je komt er nog wel achter.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lang niet iedereen is negatief hoor.:b:

    Ik vind dat er teveel gezeken wordt. Bioware had het misschien iets duidelijker kunnen maken, maar ik vind het een mooi einde van de game.
    Maar niet van de trilogie; daarvoor is het einde mij te open....dat is het enige waar ik iets over te klagen heb, maar ik verwacht dat we wat duidelijkere beelden krijgen met DLC...
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik verwacht weinig van DLC. Die waren in het verleden ook allemaal erg mager. Heb er dan ook nooit een van gekocht en gespeeld. Ik verwacht voor ME3 ook geen substantiele sp DLC....
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Wat? 8) Arrival, Overlord en vooral degene met The Shadowbroker waren echt geen verkeerde DLC.
    Hoe weet je trouwens of ze mager zijn als je er geen van hebt gespeeld?
     
  5. scumbag15

    scumbag15 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ze het einde aanpassen doormiddel van dlc of aanvullen, dan verkoopt Bioware eigenlijk een onaf spel. En is het allemaal marketing geweest voor de toekomstige dlc. (uitgaande van dlc met een prijskaartje)
     
  6. scumbag15

    scumbag15 Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt de dlc voegt zeker wat toe aan het totaal plaatje, en is geen filler!:):
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Op basis van (p)reviews, user experience, fora, etc. Imho waren de DLC van de voorgaande delen niet de moeite waard, kort, weinig toevoegend, etc...

    Ik verwacht hier weer DLC in de vorm van een 2 uur durend missietje op een of andeer planeet, etc. Niet echt de moeite waard imho. En verder natuurlijk MP DLC, waar ik al helemaal niet op zit te wachten ...
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ze waren dus echt wel de moeite waard, super om te spelen vond ik het en gaf net de overbrugging van deel 2 naar deel 3 (Arrival), en kort.. Tsja, sommige games zijn zelfs zo kort.. Dus imo onzin.

    En het einde had ik ook wel wat meer van verwacht, het klopt op sommige punten niet en je weet niet wat voor gevolgen je keuzes hadden op langere termijn, dat had van mij wel gemogen, extra DLC voor het einde is dan ook meer dan welkom :+
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Op welke forums kom jij dan??:confused:

    Ik lees alleen maar positieve berichten over de DLC....en daar sluit ik me ook bij aan.

    De ME serie heeft echt geweldige DLC. Enige wat echt een tegenvaller was, was Pinacle Station van deel 1.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Edit: Dacht dat dit in het spoiler topic was. Zitten wat major spoilers voor deel 2 in. Dus niet verder lezen als je die nog niet gespeeld hebt. Ook over 3 zit er een klein spoilertje in.

    Kort, misschien. Weinig toevoegend? Zéker niet. User experience is allemaal rete subjectief en totaal niet op af te gaan, bij de meeste reviews werd de DLC van ME 2 dacht ik gewoon goed gevonden hoor. Je trekt conclusies terwijl je duidelijk geen idee hebt waar je het over hebt, Arival laat bijvoorbeeld zien hoe Shepard de Reapers 3 jaar (dacht ik) vertraging brengt. En Lair of the Shadow Broker is nog veel meer toevoegend. Zo krijg je te zien wie de Shadow Broker is, was en gaat worden. En krijg je een nieuw ras te zien, waar verder (nog) weinig mee is gedaan maar goed.

    Dat laatste kan nog komen, gezien de planeet van dit ras niet bezocht is door de Reapers. Dus zij zouden zomaar eens een nieuw über ras kunnen worden in de volgende cycle, mits die er is/komt natuurlijk.

    Al met al praat je dus complete onzin.

    Wat verwacht je dan precies van een Mass Effect DLC? Een missie op een of andere planeet, wat wil je anders? Een extra zwembad in de Normandy bouwen?

    En MP DLC hoef je niet te kopen, je hoort mij ook niet over de nieuwe lijn van een of ander vrouwen mode merk. Ik hoef die kleding niet, dus boeit mij het ook niet als winkels die crap verkopen. Zelfde geldt voor MP DLC, vind je het niks? Koop het dan niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mrt 2012
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Mooi gezegd :)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    maanden!

    Shepard: "There goes the next shadow broker"
    Garrus: " I could swear he was saying T'Soni"
    Liara: "Not funny!"

    _O_
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Inderdaad, moest ook al lachen bij die opmerking :lol:
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    LOTS is imo gewoon de beste ME DLC tot nu toe. Arrival vond ik ook wel goed, maar van deel II wel de meest tegenvallende afgaande op verwachtingen vooraf. Op de de een of andere manier vond ik de missie niet zo cool en het gevoel in ME 3 is ook bijna niet te merken. Hetzelfde geld eigenlijks voor behoud of vernietiging van Collector Base.

    Wat ik verwacht van SP DLC in ME 3 (MP DLC koop ik toch niet. Ben er al op uitgekeken)? Ik verwacht een hoop gaatjes vullen door tandarts Casey Hudson en zijn team. Een de eindes, bug en glitch fixes als tweede, maar dat is meer een update, toevoegingen van verbeteringen die middels gratis DLC beschikbaar gesteld zouden moeten worden. Bijvoorbeeld om zelf veel meer invloed te kunnen hebben op dingen als de EMS en een graflading aan credits te verdienen aan een grote DLC als je op jacht gaat met je Prothean naar goede informatie en een andere artefact van echte invloed, of zonder hem. Ook wil ik graag nog wel een bezoekje brengen aan Ilos en zou ik het ras wat deze cycle mazzel heeft ook wel op hun planeet willen opzoeken. Het meeste puur gis- en denkwerk, maar dit zou ik willen. Het belangrijkste vind ik echter de eindes en bugs en glitches fixen, Skyrim stijl.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik wil Marauder Shields als squad mate. :cool:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik opzich ook wel, maar dan krijgen we ook andere eindes als je de anti ME 3 eindes volgelingen mag geloven. :+ Ze accepteren hem pas als teammate denk ik als ze er andere eindes bij doen.

    Liefst heb ik een einde zoals in Gears of War 3. Nog liever een einde waarbij ik nog gewoon terug kan naar mijn maten, mits die het redden.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ehm, heb jij hulp gekregen van een marauder?

    Waar kan ik trouwens alle eindes zien? Ik had zelf de keuze uit drie stuks. Maar heb geen zin om de laatste missie overnieuw te doen.

    En heeft je readyness invloed op die drie eindes?
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    YouTube en ja heeft wel effect.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Aah thanks! Maar de readyness niet zo zeer in de filmpjes maar zeker meer in het aantal slachtoffers enz? Ik kwam namelijk niet eens op 3000 ofzo. En heb alle artifacts gescand.....
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Haha, die quotes blijven awesome.


    Overigens is bitchen op Mass Effect 2 DLC echt achterlijk, een van de beste DLC's of all time in de game wereld als je het mij vraagt. De extra squad mates zijn misschien wat karig, maar die heb je dan ook niet nodig om het verhaal te snappen. Arival en Lair of the Shadow Broker waren nodig voor het verhaal en waren dan ook echt top. _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina