1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens!
    Ik speel niet vaak MP maar het samenwerken bij ME 3 was echt top. Een simpel idee, 1 spel mode, maar gigantisch veel plezier
     
  2. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Niet zo zeuren geeltje, zoals jezelf al zegt jou interesses zijn de andere niet.
    Voor mij was de mp ook verrassend leuk. Had hem zelf een stuk meer gespeeld ipv een horde als mn online vrindjes me3 ook hadden. Voor anderen kan de mp dus ook gewoon leuk zijn. Alle leuke dingen eindigen uiteindelijk, zo ook een mass effect trilogie.Zo erg is het einde nou ook weer niet. Wat had je anders verwacht?
    Ik vond zelf het einde juist wel een filosofische en reële lading weergeven.
    Aliens
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2013
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Je hebt een punt opzich, maar goed. Misschien is het ook maar beter dat ze de MP expres niet groter hebben gemaakt in de originele game, zonder uitbreidingen. Je moet een balans zien te vinden en die is sowieso het beste in Mass Effect III ja. :)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Maar waarom zit je er dan in de vorige post over te zeuren? :+
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    _0/Hallo, tis Yellow.:+
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Naja, als er geen MP in had gezeten was het einde echt niet anders geweest hoor. Er zal hooguit meer content hebben ingezeten (zoals een uitgebreidere Thessia). Een van de weinige dingen waardoor het einde anders zou zijn geweest is als Drew als lead-writer was gebleven.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Hou toch op man, alsof ik zo'n vreemde ben. Er zijn ergere figuren. :emo:

    @ Badstreak: Dat is een mooi antwoord en misschien had je wel gelijk gekregen als dat inderdaad zo was geweest.

    @ Jorrie: De reden dat ik er in mijn vorige post over zeurde was gewoon een serie teleurstellingen die ik had bij de eindes. Het voelde onafgemaakt aan, op sommige momenten dan.

    In ieder geval weet ik ook wel dat Mass Effect genoeg moois te bieden heeft. Neem The Citadel in Mass Effect III, allemachtig. _O_
     
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik vond de MP best goed eigenlijk. Heb het best veel (althans, meer dan ik van tevoren had gedacht) gespeeld en het was ook gewoon goed uitgewerkt. Niet een standaard Team Death Match, maar samen met andere mensen de waves clearen. De gameplay was ook lekker smooth.

    Citadel klinkt interessant, en 1200 points (ongeveer een tientje) lijkt mij een prima prijs.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Ik heb er nu al zin in. Als ik weer ME III ga spelen, dan doe ik er misschien nog wel een paar potjes MP bij, vooruit dan maar. :cool::+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina