1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 28 feb 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    [​IMG]
    [​IMG]

    Stop teasing BioWare. :'-(
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Maak je niet druk. Ik heb hier de meeste uren van ons allemaal in de serie zitten en wacht rustig af. Ik doe eerst wel even mijn calibrations om de tijd de doden. :cool:
     
  4. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Oke man.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Gefeliciteerd man!
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat had ik net even nodig jongens. :'-(
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    [​IMG]
    [​IMG]

    Hopelijk volgende maand bij VGA's een teaser trailer. En graag meteen alleen voor next-gen, huidige gen niet.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Fok jouw, haal nog niet direct een One. :mad:
     
  9. ResidentS

    ResidentS Active Member

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer komt Citadel nou s in de aanbieding. Durf m nu niet te kopen, zul je net zien dat ie over 2 weken DotW is...!
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Van mij mag ME4 ook snel komen. Hopelijk idd een teaser tijdens de VGA awards.
    En graag eentje van Fallout 4:mad:

    Binnenkort weer eens een 2e volledige playthrough doen van heel de serie. Blijven gewoon echt topgames_O__O__O_
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nou, het klinkt alsof je niet veel over hebt voor die DLC. Ik heb hem ook voor de volle pond gekocht en kan je zeggen dat die zelfs wel wat meer waard is. Nog nooit heb je zo'n goede sfeer gehad in bepaalde stukken van een DLC, maar dan moet je wel het nodige van je originele teams uit Mass Effect I & II over hebben. Dit is echt het Xbox 360 generatie moment als je het mij vraagt. In elk geval de beste DLC van heel de Mass Effect trilogie. :b:
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet lachen naar de camera, doorwerken verdomme!:mad:
    Hopelijk eerste helft van 2014 release, maar dat zal wel niet.

    En ja, natuurlijk alleen next gen. Beide is gewoon kut omdat ze dan moeten inhouden om het op current ook te kunnen laten draaien.

    Tegen de tijd dat de game uitkomt, hebben mensen genoeg tijd gehad om te sparen.
     
  13. Seh

    Seh Guest

    \o/

    Laat het aub een vervolg zijn en geen prequel.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hoop ik ook.....maar ze kunnen onmogelijk een vervolg maken zonder 1 einde van ME3 als canon te nemen.

    Maar natuurlijk weet iedereen dat
    destroy
    de juiste keus was.:cool:
     
  15. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ziet hoelang geleden Dragon Age: Inquisition is aangekondigt verwacht ik eerder 2015...
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    2014 is te vroeg inderdaad. 2015. Prequel zou alleen mogen als het met Saren is. :cool:
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Saren is bruut :cool:

    Het zal inderdaad wel een prequel worden helaas :'-(
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vergeet het maar een vervolg. BioWare heeft al gezegd dat er niets na de Shepard lijn komt, er voor kan wel. Maar persoonlijk denk ik dat ze nog wel eens bij zouden kunnen draaien. Ik wil zelf namelijk ook weten hoe goed ze het verhaal na de trilogie zouden kunnen vertellen. Of er resten zijn van en dergelijke, want dan kun je je fantasie de vrije loop laten als schrijver, zolang je maar binnen het ME universum blijft.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Link? Ze zeiden volgens mij dat ze niks meer met de Shepard story doen, maar niet dat ze een vervolg of een prequel zouden doen.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, verhaal van Shepard is afgelopen, voor de rest kan het alle kanten op.
    Ik zou een prequel wel beetje lame vinden...niet alleen omdat je dan al weet wat erna komt, maar het geeft mij ook het gevoel dat ze het einde van de eerste trilogy niet goed uitgedacht hebben.

    Ik zou het wel interessant vinden alse verder zouden gaan met het dark energy subplot uit ME2...dat heeft genoeg potentie voor een nieuwe trilogy.:thumbs:


    Saren prequel zullen ze niet doen; is al een novel van en die schrijver zit niet meer bij Bioware (helaas)...
     

Deel Deze Pagina