1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 28 feb 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zeker, net de suicide missie gedaan en nu nog even Arrival en wat andere kleine missies doen voordat ik met deel 3 begin :D
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zou trouwens, als je aan Mass Effect 3 goed en wel bent begonnen, wel gelijk aan de Leviathan DLC beginnen. Die heeft een hoop info over Reapers, cruciaal zelfs, maar dat kan ik niets over zeggen zonder spoilers. DLC heeft een paar hele brute scenes, en voor een korte DLC is dat best knap. Kortste van het stel, maar wel één van de beste imho. _O_
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Prima, ik zal hem zo snel mogelijk doen.

    Space hamster en alle miniatuur space ships ook alweer gevonden :cool:
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Let wel op; er zijn time-sensitive missies in deze game; doe teveel andere missies en ze verdwijnen!

    Leviathan hoef je helemaal niet meteen te doen; From Ashes wel, daarin krijg je een extra teammember....die is niet zo interessant, maar je kunt een power van hem leren die wel erg handig is, zeker op insanity. Als iemand eraan doodgaat, springt het over naar de volgende vijand in de buurt....echt een goede hulp op Insanity!

    Leviathan is leuk hoor, maar voegt niets toe als je hem eerder doet, dus snap Yellow's 'tip' niet.....
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Niet zo intressant?! Een van de team members met het tofste verhaal imo, een inkijkje in
    de laatste Protheans, de laatste generatie die alleen maar oorlog kende. Al had ik graag een Prothean ten tijden van de invasie gehad, maar goed. :+
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Persoonlijk zou ik Leviathan pas doen na Priority: Thessia - lore wise is dit het best in ieder geval. :)
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Oh, je moet ook zeker gesprekken aangaan met hem, zeker je eerste playthrough maar ik werd zijn geklaag wel snel beu.
    Hij is alleen interessant door info, niet door karakter.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2013
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik weet het, niet mijn eerste playthrough :+

    Heb Javik nu en de eerste missies gedaan, doe inderdaad nu alle zij missies want vorige keer waren er een paar te laat. Ik doe Leviathan wel na Thessum :)
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    [yt]fqO42Uv3V-4[/yt]

    Haha 8)
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Citadel DLC _O_
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Told Ya! :)

    Echt een vette DLC en een meer dan voldoende goedmaker, eerbetoon aan de hele serie. \o/
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Goedmaker van wat? :eek:
     
  13. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Van het halfbakken einde.
    Al hebben ze het met de extended cut, al een beetje goed gemaakt.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Einde vond ik prima, liet veel ruimte open voor interpretatie, al die nieuwe ideeën over een ander einde was toch geniaal? EC was ook goed :)
     
  15. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    De keuzes die je gemaakt hebt in deel 1,2 & 3 maken aan de einde van de rit niks uit. :):
    Maar goed het is niet anders, ik ben benieuwd wat ze met Mass Effect 4 gaan doen.
     
  16. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zo echt he. Ik ben echt heel benieuwd wat ze met Mass Effect 4 gaan doen. De Mass Effect serie behoort echt in mn top 10 aller tijden.

    Zou vet zijn als we wat te zien krijgen van ME4 en Fallout 4 op de E3. Dan is de E3 voor mij al compleet.
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    De keuzes die je maakt in het leven maken op het eind ook niks uit. ;)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Een nieuwe Ace Combat verwacht ik ook, maar dan beter dan dat laatste wanproduct. :mad:
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als ze met ME4 willen verder gaan met deze opgebouwde fundamenten van deze grootste ME-universe, zullen ze toch echt 1 van de 3 keuzen DE keuze moeten maken....anders kan het gewoon niet, hoe ver ze ook in de toekomst gaan.

    Ik ben echt zeer benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken.

    Of het moeten prequels worden, maar dan is het beperkter wat je kunt doen omdat je dan rekening moet houden met wat er gaat komen.
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Een prequel hoeft van mij echt niet eigenlijk. Ik weet al hoe (slecht) het eindigt, First Contact War oid kan wel een tof thema zijn maar door de gebeurtenissen in deze trilogie zal het nooit zo episch aanvoelen. Omdat je weet wat er gebeurt een 'x' aantal jaren later.
     

Deel Deze Pagina