1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313



    [​IMG]


    [​IMG]
    Platforms
    Xbox 360 | PS3 | PC
    ~
    Uitgever
    EA
    ~
    Developer
    Bioware
    ~
    Genre
    RPG
    ~
    Kinect Functionaliteit?
    ~
    [​IMG]
    ~
    Release datum
    9 maart 2012​

    [​IMG]

    Earth is burning. Striking from beyond known space, a race of terrifying machines have begun their destruction of the human race. As Commander Shepard, an Alliance Marine, your only hope for saving mankind is to rally the civilizations of the galaxy and launch one final mission to take back the Earth.


    Go weapons-hot in a fully immersive sci-fi epic that reacts to every decision you make.
    Not everyone will survive. An ancient alien race, known only as "Reapers", has launched an all-out invasion leaving nothing but a trail of destruction in their wake. Earth has been taken, the galaxy is on the verge of total annihilation, and you are the only one who can stop them. The price of failure is extinction. You are Commander Shepard, a character that you can forge in your own image. You determine how events will play out, which planets to explore, and whom to form alliances with as you rally a force to eliminate the Reaper threat once and for all. How you wage this war is completely up to you: go into combat with guns blazing or use cover to plan a more tactical assault. Utilize your squad to full effect or take a lone wolf approach. Rain death from a distance or go toe-to-toe with enemies using devastating melee attacks. Mass Effect 3 will react to each decision you make as you play through a truly unique experience of your own creation.

    Features:

    • A rich, branching storyline: Experience a sci-fi epic with multiple endings determined by your choices and actions throughout the game.
    • Massive in scope: Battle on many worlds across the galaxy as you unite the ultimate force to take back the Earth before it's too late.
    • Large-scale and intelligent enemies: Battle enormous enemies and take on a smarter type of foe that will consistently challenge your best combat tactics and put you on the edge of your seat.
    • Unlock a customizable arsenal: Tailor each weapon with devastating upgrades including scopes, grips, barrels and dozens of other unique attachments. Each weapon boasts its own powerful impact and visual flair.
    • Unleash death from afar or go toe-to-toe: Customize your soldier and squad to engage the enemy on your terms. A huge variety of weapons, abilities and equipment allow you to combat the enemy in your preferred style of play.



    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]









    [​IMG]






    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [yt]v62pM93iS4A[/yt]
    [​IMG]
    This exclusive and limited package includes:
    • Premium metal case featuring commemorative artwork of Commander Shepard.
    • 70-page hardbound art book featuring hundreds of unique and gorgeous illustrations from the BioWare development team.
    • Limited edition Mass Effect comic by Dark Horse Comics, complete with unique cover artwork.
    • Join the ranks of the N7 with the premium fabric N7 patch.
    • Exclusive 4x6 lithographic print featuring a one-of-a-kind piece of artwork.
    • A full collection of in-game content that can’t be found anywhere else!
      • N7 Arsenal Pack – Bring the firepower with the N7 Sniper Rifle, Shotgun, SMG, and Pistol.
      • Robotic Dog – A faithful sidekick to keep you company on board the Normandy.
      • Squadmate Alternate Outfit Pack – New appearances for your favorite squad members.
      • N7 Hoodie – For Commander Shepard’s casual days on board the Normandy.
    • Relive all the greatest moments of Mass Effect 3 with the digital soundtrack.
    • Xbox LIVE Normandy prop for your Avatar. (Available on Xbox 360 version only.)
    • Display your initiation in the N7 ranks with a collection of forum and social badges, avatars, and perks.


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Al komen ze vannacht niet met de eerste trailer, het is hoe dan ook zeker dat ie komt. En ik kan niet wachten! :D
    En dan kan het in het ME2 topic weer over ME2 gaan.

    <3 Sheppie
    Mass Effect 1:
    [​IMG]

    Mass Effect 2:
    [​IMG]
    [​IMG]

    He may be an ugly bastard, but he is MY ugly bastard. :cool:


    Hopelijk wordt het iig niet nog minder RPG dan deel 2. En tegen beter weten in; hopelijk geen MP. Bewaar dat aub voor een spin-off.​
    [​IMG]


    [​IMG]

    Er is bekend gemaakt dat ME3 een demo zal krijgen. En de vorige 2 delen hadden beide DLC. Dus een downloads sectie.​

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    Mass Effect 3 Demo
    Bestandsgrootte: 1.76 GB
    Multiplayer te bespelen vanaf Vrijdag, met Battlefield 3 Online Pass vanaf nu!


    [​IMG]





    [​IMG]


    • Mass Effect 3: From Ashes | 800 (P)
      [​IMG]


    [​IMG]



    [​IMG]


    Met Mass Effect heeft Bioware een hele rijke wereld gecreëerd. Rijk genoeg om naast de games ook een aantal behoorlijk goede boeken te hebben geschreven. Op het moment van schrijven zijn er 3 boeken uit en zit er een 4e aan te komen.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2012
  2. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zin in. Mass effect 2 sinds een weekje en me er zeer mee vermaakt.
    Deel 1 nooit gespeeld.
    Laat maar komen die Mass Effect 3 \o/
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Eerst maar aan deel 1 beginnen zou ik zeggen, die is nog beter dan het tweede deel ;)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ben bang dat er wel MP komt EA kennende. Ik ga er van uit dat het zo zal zijn zoals Pinnacle Station uit deel 1 met game types zoals Survival, Time Attack, Hunt en Capture. Het zal me eigenlijk geen reet uitmaken, ik moet het toch niet.

    Zolang de SP maar episch gaat worden. _O_
     
  5. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop Geen multiplayer! Mass effect moet een singleplayer only spel blijven imo
    maar met EA's instelling dat games met alleen single player niet genoeg zijn vrees ik er wel voor..
    ben erg benieuw naar de trailer vanavond! (als die komt:thumbs: )
     
  6. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet ik dat ook nog maar eens doen.
    Wel een beetje een vreemde volgorde om het uit te spelen.
    Eerst Deel 2, daarna 1 en dan misschien nog 3 :+
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja die DLC van deel 1 sloeg echt nergens op, hoop dan ook niet dat er een mp in komt en dat ze al hun tijd in de singleplayer besteden.

    Zit niet te wachten op een bijeengeraapte mp die na 1 week al verlaten is.



    Je kan em ook nog es voor rond de 10 euro kopen, dus absoluut meteen halen. Vond het verhaal en gameplay van het eerste deel veel epischer dan het tweede deel en je gaat er ook heel wat meer uren mee zoet zijn dan deel 2.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  8. Forty

    Forty Guest

    omfg.
    word dit het laatste deel of is dat nog niet bekent?
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Officieel is het een trilogie dus dan zou dit het laatste deel zijn. Maar Bioware heeft ook aangegeven dat ze eigenlijk niet van plan waren dan de Mass Effect franchise te stoppen. Dus hopelijk krijgen we wel meer Mass Effect, maar misschien dan met een nieuwe verhaallijn ofzo.

    Ik hoop het iedergeval.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ze kunnen van alles een spin-off maken, ME universum is zeer groot. Ik zou wel een game willen in de Rachni Wars of als een Krogan spelen rondom alles met de Krogan Wars en het begin van de genophage.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Krogan wars zou idd ERG vet zijn.

    ME3 komt er ook zeker weten. Al hoop ik idd wat Dulle zegt, dat het niet nog minder RPG wordt. ME2 zat een beetje op het randje wat mij betreft. Verder 1 van de weinige rpg's die ik echt heb uitgespeeld. Komt ook deels door de lengte. Wanneer een game meer dan 40 uur nodig heeft ga ik me meestal vervelen.
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik weet niet zeker of ze bij EA persé een volwaardige MP bedoelen, zelf denk ik dat ze misschien iets bedoelden waarbij er meer interactiviteit is met je medespelers tijdens de SP. Een leaderboard aspect misschien, het ruilen van items met vrienden, co-op(denk aan Fable) De SP constant updaten met DLC(missies/characters/wapens/armor etc)

    Zie ook het cerberus network in ME2...
    Persoonlijk maak ik me geen zorgen.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Deel 1 was meesterlijk. Deel 2 vond ik stukken minder, maar heb ik ook niet goed kunnen spelen omdat die kut map en tekst op mijn tv niet goed zichtbaar was. Ik moet een dezer dagen een extra tv kopen, dus dan kan ik 'm een nieuwe kans geven. Maar gvd wat was ik teleurgesteld... hoop dat dat nog goedkomt.
     
  14. Forty

    Forty Guest

    Dat zou ik dus eigenlijk niet tof vinden want ik haat krogans in ME1/2.
    Als je tegen ze moet vechten dan :p


    Misschien komt er wel een MMORPG van :eek:
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dulle NL is een rare een. Heeft een geur voor aankondigingen die nog niet aangekondigd zijn. Hoe moeten anders, Fiasco of Tyrant ofzo, dan tegen je opboksen met topics? Wie heb jij moeten betalen om deze mogen te openen? :+

    Heb er wel zin in hoor. :9
     
  16. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    I'm barrack obama and this is my favorite stor......ehh my favorite game on the white hou...ehh xbox.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Moet nog steeds verder spelen dan de eerste 3 uur van deel 1. :+
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ga in een hoekje staan en je schamen!:x

    Dulle; bwhahaha, geniale eerste pic in een openingspost.:lol:

    Ik kijk echt erg naar deel 3 uit, en ook ik hoop dat ze niet nóg verder richting shooter gaan. Meer RPG please!

    That said; kan niet wachten!!_O_
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jij meld je dus hier pas weer als je bij die game, en deel II, minstens 25 uur hebt gespeeld. Ik spreek schande van je Modder. :+
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat is herkenbaar: :+

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina