1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Spelen maar! :thumbs:
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb ME2 een tijdje terug uitgespeeld, en nu bezig met alle sidequests doen. Zodra dat klaar is, ga ik overnieuw beginnen en dan met een vrouwelijke Shepard.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Pff, mijn Henkie Shepard is toffer dan die van Dulle!

    [​IMG]

    En omdat ik nog op het perfecte gedeelte zit :+:

    [​IMG]

    Dit is overigens mijn gekke Sheppie waar ik alleen maar mee rondkloot. Mijn echt game speel ik gewoon met de echte Shepard. Moet ME2 nog steeds voor de tweede keer uitspelen.

    Hopelijk komen we Admiral Hackett wel tegen in deel 3, ik wil hem een klap geven.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Die kont. 8)

    Hey, Hackett is best wel cool. :cool:
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben echt benieuwd hoeveel meer RPG aspecten ME3 zal bevatten. Ik ben nu weer bezig met ME1 en het valt me gelijk op hoeveel meer dingen je zelf moet doen in het 'squad' scherm, en dit allemaal was toch uit ME2 gehaald. Zal nice zijn om dat weer terug te krijgen, en dan hopelijk ook echt gloednieuwe RPG aspecten. Nog meer diepgang.

    En ik rij nu weer in de Mako..breng die fucking shit terug, het was supertof om rond te rijden met dat ding.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Zolang ze maar wat doen aan dat 'hacking gedeelte', begon me op een gegeven moment echt te irriteren.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    In ieder geval 100x beter dan de Hammer.|:-

    Snap ook niet dat de Mako zoveel klachten kreeg; het ding zelf was prima (controls lijken erg op die van de Warthog uit Halo), het waren de missies die klote waren!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hacking? bedoel je niet dat harvesten van resources? Dat vond ik echt zo verschrikkelijk tergend. Spel was wat mij betreft nog beter geweest als dat er niet in had gezeten


    ze lijken wel op die van de warthog maar een warthog stuitert niet zo extreem alle kanten op :+

    Ik zie het voordeel van voertuigen niet zo in tenzij de wereld veel groter en ruimer opgezet word. Ga net zo lief aan de wandel
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ja, dat hacken:

    [yt]EDxurcZ6iZw[/yt]

    Tergend op een gegeven moment. Harvesten vond ik nog wel meevallen, eigenlijk nooit echt mee bezig geweest maar had wel genoeg voor alle updates qua wapens en armor en dergelijke + alles voor de Normandy.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ow dat, daar had ik geen moeite mee. Beter dan bijv het hacken uit Bioschock
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ah je bedoelt met die icoontjes en lijntjes?


    EDIT

    Ah ik zie wat je bedoelde, met die lijntjes vond ik nogal vervelend worden na een tijdje.


    Ja ik vind de Hammer ook echt veeeeeeeeeel minder, ik zit in ME1 nu op Ferros en ben aan het rijden met die Mako, das gewoon echt vet. Er kunnen genoeg dingen veranderd worden. Ik vond ME2 achteraf toch te beperkt aanvoelen.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heb jij wel Halo gespeeld. 8)

    Die Mako is stukken beter te besturen dan die verlepte Warthogd. Worst in game car ever. Heb serieus gewoon altijd de benen genomen of een banshee ipv zo'n klote wagen.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat diegene die spreekt in de trailer Sean Bean is, klinkt ook wel op hem. Iemand die dat kan bevestigen? Al lijken al die Engelse stemmen op elkaar. :+
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Warthog rijdt juist perfect imo. ME1 is inderdaad meer RPGig, maar toen ik het pas weer speelde vond ik toch dat ME2 beter uitgewerkt was op technisch niveau.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat stelde geen drol voor.

    Dat resource verzamelen was echter nog saaier dan poep door een trechter te laten lopen.
    Vooral die element zero.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb het wel alleen over de Mako he, niet de hele game. ;):cool:
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Klopt, vooral de controls, het schieten in cover, etc voelde beter aan in ME2. Toen ik weer begon met ME1 vandaag was ik even bang dat het gigantisch wennen zou zijn qua controls,maar ook dat viel toch erg mee.

    Het planeten scannen werd na een tijdje aardig saai, het was even geinig maar daarna...een drag gewoon. Er zijn ook zoooooveel planeten die nergens voor bedoeld zijn, behalve om info te lezen. Maar mij persoonlijk boeit dat niks, ik heb dat ook allemaal niet gelezen.

    Hopelijk worden de sq's in ME3 wat leuker, meer variatie en niet 'land op deze planeet, schieten vijanden dood...missie klaar' want de meeste sq's zijn dat toch echt wel helaas. Terwijl ze juist echt diepgang hadden beloofd voor de sq's in deel 2. Ben benieuwd.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Drie keer is scheepsrecht. ;)

    Helaas zeiden ze dat ook van het Nederlands Elftal. :+
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hacking vond ik in deel 1 best klote, maar in deel 2 heb ik er echt geen problemen mee.

    Dat harvesten daarintegen; dat was in deel 1 zwaar kut, net als in deel 2 ook zwaar kut. Ik hoop écht dat ze dat in deel 3 eruit laten.:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina