1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee joh scannen voor resources is leuk :)
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Weet niet of het al was geplaatst:

     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    _O_

    edit: Ik ben er zo blij mee dat dit een 2e smiley verdiend: _O_
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Als ditzelfde nieuws ook bij Skyrim bekend wordt gemaakt, kan mijn dag ook niet meer kapot :+.
     
  6. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Is al min of meer bekendgemaakt. Er is iig gezegd dat het geen MMO wordt :)
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    please kerel, dat is echt het meest saaie wat je ooit kunt doen.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja, en ik erger me kapot aan kleine dingetjes. Teamleden die niet doen wat je zegt (qua lopen), al die updates die je constant moet verwijderen, omdat je anders later vol zit en je helemaal naar onderaan die lijst moet om een update te verwijderen, en vervolgens weeeeeeer helemaal naar onder omdat hij niet gewoon onderaan blijft staan maar elke keer weer bovenaan begint.
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat willen jullie eigenlijk als einde? Persoonlijk hoop ik dat er ook een einde inzit waarin de Reapers winnen.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Een bad ending en een good ending zou inderdaad wel leuk zijn, met dan voor beide een leuk filmpje van minstens 10 minuten als beloning.:b:
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Updates? Begrijp even niet precies wat je bedoelt. Bedoel je in je private terminal met al die berichten en upgrades voor je wapens,armor,etc?

    Ik ga straks even een complete samenvatting van het ME verhaal lezen, ik heb dan weliswaar beide games uitgespeeld 1x, ik heb het volledige verhaal niet 100% meegekregen. Denk dat ik hiervoor naar Wikia moet gaan.
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Upgrades bedoelde ik inderdaad, sorry, en dan in ME1!
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    (X) doet wonderen bij je codex en journal, anders blijft die flikkeren.
    Wat betreft upgrades neem ik meestal de chemical rounds en dergelijke.
    De rest verkoop ik tot dat ik 9.999.999 credits heb, dan heeft het geen zin om te verkopen. :cool:
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja als je (X) doet dan markeer je die entries als gelezen toch? Chemical rounds zijn inderdaad vet, of die toxic shit. Dit vind ik weer toffer in ME2. Met die cryo ammo,geweldig vond ik dat. Eerst een vijand de lucht in werpen en dan op hem schieten met cry ammo ,heerlijk.

    Maar inderdaad, die hele waslijst in ME1 was echt storend en hierdoor kwam ik ook echt in de war, gisteren ook.

    Klein vraagje over ME.

    Ik was de hele reutemeteut aan het verkopen maar wist niet 100% zeker of ik nou interessante dingen verkocht. Ik heb bijvoorbeeld al mijn teamleden uitgerust met goeie wapens. Als ik dan naar een shop ga en dan alles verkoop, dan zitten die wapens er toch niet tussen?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jawel, die kan je altijd terugkopen als je een fout hebt gemaakt. ;)

    Klik btw ff die link aan in mijn vorige post en lees dat bericht eens. :thumbs:
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ME3 is SP game....beter kan gewoon niet, gewoon geweldig. MP had de kans groter gemaakt dat de SP korter zou zijn en weet ik veel allemaal. En dat risico is er gelukkig nu niet. besides...MP is totaaaaaal niet nodig voor deze game. Hoe dan ook gaan dit prachtige tijden worden met twee knallers die volgend jaar komen. Elke keer weer helemaal 'gek' worden als er screenies/videos/previews komen van ME3 en Skyrim...net zoals het is met een nieuwe GTA, gewoon geweldig is dat.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gelukkig heb ik dat gevoel bij die serie nooit gehad. GTA IV viel mij vies tegen. Voor mij waren de eerste 3D versies echt het beste. Beetje compact misschien, maar dat is soms wel beter dan groter, groter grootst. De mensen bij Bethesda en BioWare pakken de zaken ook veel doelgerichter aan. Dat was helaas niet echt te merken bij GTA de laatste keer. De delen daarvoor vond ik wel iets beter, maar ben nooit een fanatieke GTA speler geweest. Zelf wel veel The Godfather spellen gespeeld, meer zelfs dan GTA.

    Nu is het dus in het geval van Skyrim en ME III heel mooi dat het geen MMO en MP game gaat worden. Schitterend nieuws, zeker zo vlak na de aankondigingen van beide games.
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    M.b.t. de bekendmaking dat er geen mp in ME3 komt:

    bron
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Godver, als dat waar is. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina