1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik wil jouw gezicht wel eens zien na 1000 jaar cryo slaap.:+


    Wordt zowieso Female. Altijd als ik die keuze heb.
    En looks kun je zelf aanpassen, dus ik snap de ophef niet zo eerlijk gezegd.
     
    Jorrie en AnubisNefer vinden dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha ik ook, zodra er een female keuze is neem ik die. Geen idee waarom maar dat is al sinds ik game..
     
    Killamonkey en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.775
    Omdat je een hetero vent bent. En die kijken over het algemeen nu eenmaal liever naar een vrouw dan een man. Niet zo lastig.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik begon inderdaad met ME ook met een femshep en nu dus met een femryder (klinkt niet =()
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies.
    Met die strakke pakjes van ME kijk ik toch echt liever tegen het lekkere kontje van mn Femshep aan.:cool:
     
  6. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Is een bug, maar goed...


     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Meh, makkelijk praten achteraf. Je zet het wel in een trailer die de game moet verkopen, dan hadden ze dat maar beter moeten doen als je niet wilt dat dat een aandachtspunt zou worden.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Beter is dat ze het gewoon fixen en als dat met wat achter af praat gebeurt maakt mij verder niets uit. What's new tegenwoordig in gameland? Er gebeurt zoveel achteraf wat gelijk had moeten gebeuren. Mij maakt het niets uit, zolang het maar gebeurt vind ik het al goed. Het is beter dan je game releasen met 200+ bugs en glitches zoals Assassins Creed III.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Och jongen toch. Ik reageerde even op die slappe tweet, bovendien had ME ook wel een verleden van bugs bij de launch. Voor de rest heb ik er wel vertrouwen in.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Kan hier niet op wachten. Ben zo benieuwd naar de classic build system.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens Shinobi op Neogaf, toch wel iemand die ons behoorlijk vaak goede leaks heeft gegeven, heeft gezegd dat we eind deze week een 15 minuten durende gameplay video krijgen. Ik hoop echt dat ik wat enthousiaster kan worden hierna want het doet me tot nu toe allemaal maar weinig.

    De crew ziet er alles behalve boeiend uit in die trailer van een paar weken geleden. Natuurlijk zegt dit allemaal nog niets en voor hetzelfde geld blijken ze straks heel cool te zijn. Maar ik zou graag willen uitkijken naar een nieuwe ME en dat is voor mij nog altijd niet het geval. En met de voorgaande delen was dit absoluut het geval. We gaan het zien.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Olijke Poffer en VapoChill vinden dit leuk.
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat gezeur om je crew steeds; snap dat niet.
    Een band met je crew bouw je op naarmate je de game speelt, niet hoe ze eruit zien op plaatjes of in nietszeggende trailertjes.
    Bij de eerste ME wist je ook niet van tevoren wat of hoe je crew zou zijn, daar kom je spelenderwijs achter.

    Nu ook. Je gaat er blanco in. Dat is misschien een beetje 'eng'....maar ik kan niet wachten om uit te zoeken hoe deze crew tikt.
    Dat vond ik juist zo leuk aan de eerste 2 ME delen; je squad beter leren kennen, en van ze houden (of ze in de nuts willen kicken zoals onze Prothean vriend:+).
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Voor niet Twitter gebruikers (Me!) is dit echt een nikszeggende post/link :'-( :rolleyes:

    Edit:
    nu doet ie het toch als ik erop klik :)
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Jij ziet alleen een halve link? Dat is een bug. Heeft niks te maken of jij Twitter gebruikt of niet.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan niet voor anderen spreken maar toen ik de crew van de voorgaande drie delen zag in trailers was ik er echt wel meer over te spreken gelijk. Maar zoals ik zelf ook zei, wie weet blijken ze heel tof te zijn alleen zegt de eerste indruk dat niet bepaald.

    Garrus vond ik gelijk tof toen ik hem zag, Wrex tijdens een Games Convention showing ook absoluut. Dat zegt mij echt wel wat. Maar we gaan het zien hé. Maar nogmaals, het geheel doet mij allemaal nog weinig en dat was nooit het geval met de vorige delen. Sowieso deel 1 en 2 niet.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik vind het inderdaad veels te voorbarig om er iets over te zeggen. Bovendien waren Kaidan en Ashley ook totale nietsnutten, hadden voor mij ook 0 toegevoegde waarde, ik bedoel alleen maar te zeggen dat ME1 ook niet de meest fantastische crew had.
     
  19. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb er alle vertrouwen in.
    Heb de Deluxe Editie Gepreorderd

    verstuurd via Tapatalk
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955

Deel Deze Pagina