1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Je slaat de spijker op zijn kop. Ik vind het veels te voorbarig om te zeggen dat de personen geen boeiende achtergrond verhaal heeft. Speel eerst de game uit en oordeel dan zou ik zeggen. Grafisch ziet het er inderdaad niet al te best uit qua animaties maar daar kan ik nog wel doorheen zien.
     
    Zifnap en AnubisNefer vinden dit leuk.
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Vanaf wanneer kunnen we los met die early acces gebeuren?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    16e.

    ---

     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Wat ik wel een beetje jammer vind is dat er nu al zoveel te zien is van de game. Het is ook wel mijn eigen schuld dat ik die video's bekijk, maar toch er wordt nu zoveel getoond dat straks niks meer nieuw is.

    Toch blijf ik dat altijd wel vreemd vinden dat voor de release al zoveel wordt getoond.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik heb alleen een paar filmpjes gezien, niks qua story missies. Gewoon wat initiative filmpjes en een van die gameplay series.
     
  7. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ign is ook aan het streamen zag ik, ik kijk ook ff niks meer.
     
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dat bedoelde ik eigenlijk ook met die vele videos. Die site geeft echt teveel weg. Elke companion, de eerste 45 minuten, eerste 15 minuten van een companion etc etc.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ....kijken doe je toch echt zelf.:confused:

    Ik ben groot ME fanboj, maar ik heb niks gekeken op de reveal en de trailer die erna kwam, en heb de combat trailer gezien.

    Ik wil niet teveel zien; dus kijk ik ook niet teveel.:+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    I know:+, maar toch begint het dan te kriebelen en kijk ik maar kleine stukjes. Ik moet dat gewoon echt niet doen ander verpest ik het zo erg voor mezelf als ik tegen die tijd zelf het spel ga spelen=(
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Zie anders weinig nieuws in die filmpjes. Zie bijvoorbeeld het MP filmpje: ik zie weinig nieuwe elementen t.o.v. het voorgaande deel? SP spoiler materiaal is er wel, maar vooral gericht op de eerste paar uur. Aan de mensen zelf om terughoudend te zijn met het te bekijken wanneer je gevoelig bent voor spoilers.
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Vreemd dat er geen rating lijkt te zijn voor die review. Vind hem wel extreem, daarom ook niet uitgelezen. Hij schrijft mij teveel vanuit zijn frustratie en zijn review voelt bepaald niet objectief aan. Als je de eerste paar alinea's leest, dan zou je zweren dat die niet hoger dan een 3/10 geeft. En sowieso die site en de reacties eronder, dat vertrouw ik nog niet helemaal. Wacht wel op de buy or not to buy review, die van Angry Joe, of IGN voor betere reviewkwaliteit. Andromeda staat voor mij nog op de lijst voor day one.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Preview van de eerste paar uren, geen review. Helaas niet positief, maar 1 slechte beoordeling maakt nog geen slecht spel.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad.. Eerst maar even afwachten wat andere zeggen..
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    Hoe dan?

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    :)

    My ass dat ze dit nog gaan veranderen, het is wat het is. Bioware fucked up wanneer het op de gezichtsuitdrukkingen aankomt. De rest komen we morgen achter.
     
    Killamonkey en AnubisNefer vinden dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dit wordt natuurlijk niet meer aangepast. Dat zou wel heel gek zijn..
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Daarom. Het is jammer dat het allemaal niet wat mooier kan maar voor de rest is de game echt wel mooi te noemen qua gebieden, lighting enzovoort. Als de gebieden tof zijn om te verkennen bijvoorbeeld ben ik al heel blij. Shinobi heeft een flinke lap tekst geschreven over zijn gameplay sessie met zijn exemplaar en zei oa dat de sidequests meer weghebben van Horizon ZD dan Inquisition. Ik heb zelf nog een side dingetjes gedaan in Horizon, dus dat zegt me nog weinig.
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Blijven we nu zeiken over die gezichten? Het ziet er prima uit, niet fantastisch, maar we doen t r maar mee. Als de kontjes maar goed zijn gevormd, de gameplay goed in elkaar steekt en het een beetje geinig verhaal wordt vind ik alles prima.
     
    Zifnap, MAD 1976, Xandorra en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat zei ik al. Als de gezichten minder zijn is dat jammer. Weerhoudt mij er niet van om hem te halen..
     
    Reckuuza en MaxxRaptor vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina