1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Jammer. En zo onverwachts. Ze hebben dan wel speelbare builds en zullen ongetwijfeld al wel de blauwdrukken voor de komende game(s) hebben liggen, maar het is altijd afwachten hoe het met een nieuwe director gaat verlopen. Wie weet. Voor de nieuwe Gears heeft MS niet voor niks Rod Fergusson als studio manager aangesteld, bijvoorbeeld.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond de Mako juist erg gaaf. We moeten meer exploratie krijgen in Mass Effect. Deel 2 en 3 zijn te actiegericht en te lineair. Je reist van planeet naar planeet (in dat hele gare galaxy scherm met Normandy..altijd iets doms gevonden.) en dan krijg je lineaire missies in veel te kleine gebieden en veel te veel restricties. Kijk naar Dragon Age Inquisition en hoe open dat eruit ziet....zoiets wil ik graag in ME zien. De Mako is tof voor exploratie.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die mako bestuurde toch voor geen meter...
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mako is cool, maar wel iets meer nut in de missies.
    Niet een hele planeet door moeten scheuren voor 1 miezerig mineraaltje...|:-

    :confused:
    Mako stuurde prima. Leek veel op de Warthog uit Halo.
    Niks mis mee.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Beter zelfs naar mijn mening. Je moest alleen de WH niet laten besturen door UNSC soldaten. 8)

    @ UpInSmoke0611: Ja, de eerste keer op Klendagon is inderdaad niet prettig. :+
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Had weinig last van de besturing. Maar ik ben het daarmee eens MAD, die missies moeten echt boeiender worden. Ik hoop echt dat het veel meer gaat bieden dan ME3, want sorry, die is mij smerig tegengevallen. Vond het zelfs na een tijdje gewoon niet eens leuk meer, hele tijd hetzelfde gewoon. Dit had toch een goede actie/rpg combo moeten zijn? Nah hoor, vond ik niet.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    [yt]S5_mHgxSRzQ[/yt]

    _O_
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Space Jesus. :lol:
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    'Kaiden, the guy you let die in the first game, because he's not a hot girl' :D
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Battletoad bij Wrex.:lol:
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    BioWare's next entry in the Mass Effect universe will include an online component, according to a job listing tweeted by senior development director Chris Wynn.

    Details of how the studio plans to integrate online features have yet to be revealed, with Wynn stating only that the studio is looking to "shape online" for the upcoming game.

    "Things are getting real now and I need an excellent Producer to come shape online for the next Mass Effect," wrote Wynn.

    However, the job listing itself confirms BioWare is looking for an online producer to help create connected multiplayer experiences. The post reads: "Create and champion the vision of the multi-player, connected experiences and online features of the game which respects the project leadership goals and be accountable for the quality targets and the results achieved."
     
  12. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Prima, maar beter dat het losstaat van de SP i.t.t. ME3. Maar de MP in ME3 was onverwachts toch wel tof.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Inderdaad was wel leuk, alleen de connectie tussen de SP en MP was wel wat lame (al was dat later gefixed in een patch).
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, ik ben waarschijnlijk de enige die een Mass Effect MMO wel ziet zitten.

    En ja, de MP van ME3 was inderdaad onverwachts leuk...veel gratis DLC ook.
    Ben daarom ook niet tegen een (aparte) MP.

    Hopelijk wederom geen MP trophies/achievements...dat deden ze goed.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe bruut gaat de E3 wel niet worden dit jaar?

    - EA met een show die haast NIET kan zuigen wanneer je SW Battlefront en Mass Effect 4 hebt.
    - MS met genoeg redenen om meer mensen aan een X1 te krijgen...dus...games!!!!
    - Sony met genoeg exclusives no doubt
    - Ubisoft met Rainbow Six Siege (don't fuck this up), etc.
    - Bethesda met......moet haast wel...Fallout 4

    Damn!
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ha, altijd die verwachtingen en altijd valt het weer tegen. Ik heb nergens hoop op :+
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Afgezien van dat heb ik ook geen verwachtingen. Maar wat ik zei....dat lijkt me vrijwel zeker dat gaat gebeuren. ;)
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is dat waar je op hoopt. Games zodat je kan opscheppen dat een Xbox beter is? Dom doel. "Mensen overhalen naar de Xbox"... Zo ontstaan domme exclusieve deals
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ?
     

Deel Deze Pagina