1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Same. Sowieso wordt het dan een lesbo hoor als ik met vrouw moet spelen en naar romantiek in een game moet kijken.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat kon toch in mass effect ook?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Volgens mij wel ja!
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Altijd female als ik de keuze heb. Kijk liever naar een female.:+
    (bovendien is de voice van de male in de eerste trilogie echt tergend eentonig en saai)


    Uur of 6 erop zitten nu. Ik speel dit soort games altijd rustig, check alles. Heb net de Tempest gekregen.
    Stem van female Ryder is écht goed imo. Male weet ik niet.

    Mijn ervaring tot nu toe;
    valt mij echt reuze mee. Ja, de animaties zijn niet geweldig (snap ook niet dat iedereen de schouders zo ver naar achter heeft), maar voor de rest vind ik het tot nu echt niet slecht.
    De eerste ME was ook zoveel anders van opzet; je was al een war hero, in een Melkweg waar je alles en iedereen al kende zowat (op de Reapers na natuurlijk).
    Hier kom je net kijken. Dat is maar een klein detail, maar wel een groot verschil in de opzet van deze game.
    Alles in Andromeda is nieuw, alles onbekend.
    Ik vind dit deel best veel aanvoelen als de eerste ME game; ondanks dat je character al veel wist, wist je dat zelf als speler natuurlijk niet.

    Verhaal begint net, maar tot nu toe niet vervelend, en heeft me wel nieuwsgierig gemaakt.
    Grootste minpunt van het verhaal tot nu is dan wel dat de
    dood van je vader je verdomd weinig doet....geen teken van emotie, dat is wel raar.

    Ik snap de kritieken, maar imo is het tot nu toe een beetje te ver doorgeschoten en lijkt het alsof iedereen de 1ste ME is vergeten hoe die speelde voor de eerste keer.....het valt mij echt reuze mee.
    Maar goed, ik ben ook nog niet zover, kan natuurlijk best dat ik verder in de game anders ga denken.
     
    X-Junk, MaxxRaptor, Zifnap en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Game schijnt echt na uurtje of 10 pas echt op gang te komen.
     
  6. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Eens. Vermaak me prima en vind de game gewoon goed. Het is jammer van de animaties en cutscenes met personen zouden veel meer cinematic moeten aanvoelen. Bioware moet hier aan gaan werken. We zijn jaren verder en een nieuwe gen consoles.

    Ook ik speel lekker langzaam en lees vanalles. Ben ook bij hetzelfde punt, het tempest gedeelte. 6,5 uur op de klok.

    Wil vooral verder gamen met dit spel nu ipv andere erg goede games als Horizon, Zelda en Nier
     
    Zifnap en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Game toch ook maar gehaald. Matige gezichtsanimaties kan ik wel handelen na Horizon, die waren daar ook best bagger :p
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik speel ook als Femshep, ooit een Male geprobeerd maar dat boeide me niet, als hij nu een soort van Jack O Neill zou zijn, ja dan zou hij tof wezen ;p

    Trouwens, toppunt van nostalgie, was in de eerste ME, dat ik op the Citadel met verbazing naar die fontein stond te kijken, hoe " waaw" het eruitzag, Lol
     
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    damn, die eerste planeet is al best groot,......
    ik voel me echt wel een pathfinder in deze game,...

    ik heb wat punten gestopt in een zwaard,... maar ik heb dat zwaard helemaal niet,... iemand enig idee waar ik die kan vinden??
    Schijnbaar kan ik er 1 maken in research, maar heb al die grondstoffen niet :oops:
     
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Daarmee geef je zelf toch eigenlijk al het antwoord? ;)
     
    Racerblade01, AnubisNefer en allstyles vinden dit leuk.
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    misschien kan ik hem ergens kopen was mijn eigenlijke vraag dan :whistle:
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Bij development kan je hem maken.
     
    allstyles vindt dit leuk.
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ook besteld. Van de week eerst ff een weekje dedicaten aan WildLands coop en dan starten met Andromeda :)
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
     
    Korkss, MaxxRaptor en Alexknl vinden dit leuk.
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nog nooit iemand dronken gezien?:confused:
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ah, een soort van tweede Harkin, you look good in that suit Ryder :p
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Zit nu een uur te spelen. Jezus christus wat zijn die controls kut. Welke randdebiel verzint een automatisch cover systeem?!?! Waar de fuck is m'n control wheel? Een power selecteren met LB is ook poep. En je wapen drawen met die select knop ook. Het is allemaal clunky as fuck. Ik ga het nog een kans geven maar dit is niet best.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Lekker subtiel allemaal weer :lol:
     
  19. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Je kunt ook x inhouden om wapen te wisselen
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Moet het best wel met Recka eens zijn. Naast dat vind ik de aim assist echt super kut, werkt bij mij voor geen meter. Heb ook al wat dronkemans momenten meegemaakt in de eerste 2 uur gameplay. Het is wel vol te houden allemaal, maar deze game heeft een mega patch alla Unity en Assassins Creed III nodig. AC III had zelfs twee mega patches, Unity volgens mij ook meerdere.

    Zoveel kleine dingen die nog verbeterd kunnen worden. Wat mij o.a. ook erg opvalt is dat het ene moment de controls heel gevoelig lijken te zijn en het andere moment zo traag als stroop. Wilde dit ook allemaal voor mezelf even zien, maar het is nu wel duidelijk dat er een hoop amateurs in het dev team zaten.
     

Deel Deze Pagina