1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb deel 1 en 2 beide al uitgespeeld. Echter ik weet niet bijster veel meer van het verhaal.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Dan zou ik het nog maar eens doen!
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies. Is zeker geen straf!

    Mako; heerlijk ding, al waren de missies zelf gewoon kut. Met de Mako zelf is niks mis.
    Bestuurt hetzelfde als de Warthog uit Halo; effe wennen, maar na een rondje easypeasy.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Echt hetzelfde besturing? Dat wist ik niet man. Vind de warthog maar een onding, maar had geen moeite met de mako itt de warthog...

    Ach ja, zal wel spelvoorkeur zijn :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nouja, precies dan weer niet, maar wel zelfde principe.:+
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Voordeel van de Mako t.o.v. van overrated Warthog was dat je er bijna verticaal bergen mee op kon. Ik heb zo genoten van doelloos rondrijden op lege planeten, tot je eindelijk besloot je quest maar eens te doen.

    Missie die ik het meeste haatte was die met die atoombom, nadat je de Mako kort kwijtraakte. Het was een Paragon missie als ik het goed heb, waarbij je ook nog kort even moet bellen met je moeder.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee, dat was Virmire...dat je met je mammie moest bellen was een korte Citadel sidequest.

    En wat jij een 'voordeel' noemt is gewoon de functie van het voertuig.....:+

    Persoonlijk had ik een gruwelijke hekel om juist die hele lange ritten door die kutbergen te moeten doen voordat je bij je punt in een sidequest was....gruwelijk irritant.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Beloning was soms des te groter, zoals die intel over de Geth die je aan Tali kon geven, of het verhaal rond Wrex zijn vader en die armor. Soms kwam je ook de meest bizarre dingen tegen, zoals een soort van Shrine met zo'n wormgat achtige bol in het midden.

    Ik heb wel degelijk genoten van de side quests en heb deel I ook alweer klaar staan op mijn Xbox One, alleen jammer dat je de savegames niet kan overnemen kennelijk. Ik kon namelijk niet een bestaand profiel kiezen, beetje jammer, maar wellicht werkt het straks wel als Mass Effect II en III ook BC worden.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maakt de weg ernaartoe niet minder kut. Maar ik heb er vertrouwen in dat ze dat aangepakt hebben, moet ook wel want het was een groot kritiekpunt van deel 1.

    Dat laatste kan wel eens onmogelijk worden, aangezien ze nog steeds niet Multi disc kunnen doen.

    Maar ik sluit gewoon mijn 360 aan....met ME Vault eromheen. :p Zo uit de vitrine gehaald en aangesloten.

    Damn, nu heb ik weer zin om die games te spelen......:+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Blijft een geweldige serie.. Waarvan de eerste voor mij nog steeds de beste is. Maar ik kijk echt uit naar deel 4
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ik vond het reizen met de Mako altijd wel vet, tenminste een beetje rust tussen al dat geweld door :+
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Deeltje 2 is veruit mijn favoriete deel, echt heerlijke gameplay, idioot gruwelijk vet begin, geweldige squadmates, leuke persoonlijke missies.....en de eindmissie...wouw. Elke keer weer spannend of iedereen het wel overleefd!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ik heb 2 dagen geleden deel 2 uitgespeeld maar jezus, wat een repetitieve gameplay zeg 8), qua gameplay is het ontzettend verbeterd maar het is echt too much qua schieten, ook eentonig.

    Voor mij is het deel 1>3>2.
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    2nd that. Twee is voor mij de minste van de drie..
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.057
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Voor mij ook. Snelheid en stabiliteit van de game was wel het beste, maar ik haatte vooral het verhaal, met dat idiote rekruteren om je team te overtuigen. In deel III kon ik dat heel goed begrijpen, maar het is wel een beetje het twijfelgeval geworden in de serie. Je had net Sovereign gehad en zou denken dat iedereen wel een beetje snapt wat er is gebeurd en nog zou gebeuren.

    Nee dus en dan moest je in II ook nog eens missies met elk crewlid doen, gruwelijk irritant. Side quests en DLC vond ik ook een ramp, terwijl ik genoten heb van de DLC uit deel III. Overigens was de moeilijkheidsgraad ook niet te vergelijken met die van I of III, totaal anders zelfs. :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  16. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat is een behoorlijk onpopulaire mening. :p

    1 > 2 en dan een groot gat naar 3 wat mij betreft.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    DLC van deel 2 was meer dan prima, vooral Arrival qua verhaal (gameplay was te saai). DLC van deel 3 was ook top.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit al gepost? Niets is bevestigd maar kans schijnt groot te zijn dat dit legitiem is.

     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Je bedoelt dit?

    Ik heb geen zin om 8 minuten naar iemand te luisteren als het ook gewoon via tekst kan.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zeker als je die 8 punten al gelezen hebt idd.:+

    ME2: ik vond het recruteren juist vet gedaan. Het gaf je squad veel meer personality dan de vluchtige missies van deel 1.
    En schieten? Ja, dat zat er veel in, maar toch niets meer dan in deel 1 en 3?:confused:

    Vond in deel 2 ook de biotics veel beter uitgewerkt dan in deel 1. De harde knal van 2 powers die combinen; heeeerlijk!:cool:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina