1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Mass Effect Andromeda

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 3 dec 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen idee of dat het is man. Ik heb de video zelf niet bekeken. Sinds Fallout 4 ben ik gestopt met het opzoeken van allerlei nieuwe informatie over een game, het is leuker om het zelf te zien in de game. Dat merk ik nu echt in Fallout 4. Ga ik dus ook proberen met andere grote games vanaf nu.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ach, gameplay weetjes maken me niets uit. Grote verhaal leaks wil ik dan weer niet weten.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Leviathan en Citadel DLC, allebei voor ME 3, waren imo de beste DLC die er uitkwamen voor de trilogie.

    En als je alles van de extended cut hebt gespeeld, dan weet je dat ook dat erbij had gemoeten in het origineel.

    Nee, voor mij echt mijlenver dat 2 achter staat op de rest. Vond het hele verhaal maar matig en BW wist dat ook, ook aangaande de RPG elementen.

    Gelukkig is veel van al het moois uit deel I weer teruggekomen in deel III. En de Mako krijgen we weer in deze game, zoveel zin in al. :9
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ieder zijn voorkeur, maar ik ben het helemaal met MAD 1976 EENS.

    Deel 2 vond ik echt heel tof, vooral de characters, gameplay, verbeterde mechanics en ui voor wapens upgrades, verhaal en die slot.

    Damn. Wat heb ik mij vermaakt met deel 2. Echt tering goed. Net zoals Uncharted 2
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die waren zeker goed, maar ben jij de Shadow Broker DLCen de Arrival DLC vergeten?
    Overlord was ook lekker creepy, al was dat alleen de laatste helft goed. Daarvoor met die Hammerhead was kut.
    Kasumi DLC vond ik ook leuk, al was het alleen maar voor haar geile stem.:p
    Laten we aub niets meer over het einde van deel 3 zeggen, denk dat dat het punt is waar de grootste ME fans het nooit eens over zullen worden.

    Indoctrination Theory blijft het beste.:cool:
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Hoe dan ook.. Ik hoop echt dat het weer een ouderwets goede ME wordt. Tegen die tijd ligt fallout in de vault. En is het weer tijd voor een nieuwe trip richting de future. #ikkeurhetgoed :D
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Leviathan vond ik qua verhaal de kutste ME DLC ooit. Ik hoefde niet te weten dat ze van de Leviathan vandaan kwamen, zo jammer :'-(
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik moet bekennen dat ik de DLC van ME3 nooit gespeeld heb, maar de commentaren over Leviathan en vooral Omega waren niet goed. Terwijl Lair of the Shadow Broker destijds (en nu nog steeds wel denk ik) gezien werd als een van de beste DLC-pakketten ooit. Ik vond persoonlijk Overlord beter en Arrival was interessant voor het verhaal. Kasumi is daarnaast gewoon een cool personage.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Omega vond ik ook kut, maar Leviathan daarentegen helemaal niet. Die laatste is vooral vanwege de ontstaansgeschiedenis van The Reapers en dat ze achter hun makers aanzaten. Ik vond het wel degelijk belangrijk voor het verhaal. Kasumi was ook wel tof, maar je kan de game prima spelen zonder DLC als Kasumi of Zaeed. Leviathan is meer handig om je latere keuzes in de game te maken.

    Het is ook één van de redenen waarom ik zo benieuwd ben naar het verhaal van Andromeda. Horen ze nog wat van wat er op aarde gebeurt enzovoort? Kan niet wachten tot 2016. :9
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Met de uitzondering van misschien Arrival kun je elke DLC skippen als je puur voor het (main) verhaal gaat.:+

    Maar daar gaat het niet om toch?
    Gaat erom of het leuke DLC is...en imo zijn alle DLCs wel goed van de ME serie. Tuurlijk is de ene net wat boeiender dan de andere, maar ik persoonlijk heb ze allemaal met plezier gespeeld.
    Met replays neem ik ze ook altijd weer stuk voor stuk mee.....behalve Pinacle Station, die is echt geen zak aan.
    Hebben ze ook niet voor niets niet geskipped op de PS3, en in de trilogy-box voor de 360 zit ie ook niet bij.


    Ik hoop op een vroege release trouwens van Andromeda. De vorige 3 delen zijn allemaal redelijk vroeg in het jaar gereleased, ik hoop dat ze die trend in stand houden....al ben ik bang dat we langer moeten wachten.:'-(
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Jup, hij wordt vroeg in 2017 gereleased.

    Hij wordt namelijk toch wel uitgesteld :+
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.051
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ik denk ook dat we langer moet wachten aangezien een hoop toppers bij BW weg zijn. Held Casey Hudson is er een van. :'-(
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dit is de game waar ik op zit te wachten.

    Halo vind ik niks aan, Destiny ben ik voor even klaar mee, Rise of the Tomb Raider was zo uitgespeeld, Fallout heb ik niks mee, dus tja.

    I need this game now. ;-)

    ...... Gaat stiekem mass effect 1 regelen op xbox One. Lol.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Je zult er veel plezier aan beleven :D
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ^Same.
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zal wel een next, next gen release worden... :lol:
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Niet te pessimistisch he :+

    Denk dat ie ongeveer 5 maanden uitgesteld gaat worden, april release.
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha ja zoiets zal het wel worden. Maar geeft niet. Beter uitstel dan afstel..
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Of een versie vol met bugs :+
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad. :D
     

Deel Deze Pagina