Mass Effect [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

    Shizzel Guest

    [​IMG]

    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3

    Het verhaal:
    In Mass Effect heeft de mensheid zich net over het universum uitverspreid en probeert ons ras zich een plaats te geven in de door vele rassen bevolkte ruimte. Jij speelt Commander Sheppard, de eerste menselijke ‘Spectre’, bewaker van het universum en hebt de macht jouw rol als ras te definiëren in de interstellaire orde. Al snel krijg je te maken met geruchten van een aankomende catastrofe, een gerucht over een mysterieus ras van machines dat elke 50.000 jaar tevoorschijn komt uit hun alternatieve dimensie om alle bewoonde werelden te oogsten voor hun eigen doelen. Het is jouw taak en jouw taak alleen om deze genocide van het mensenras en de buitenaardse rassen te voorkomen. Hoe je dat doet, dat kunnen alleen jij en je team bepalen in deze galactische queeste met als inzet al het leven in het universum. Zoek facties die je kunnen helpen, wapens tegen de invasiemacht, kweek je krachten op het gebied van vuurwapens, techniek en bionische gaven en verken planeten, astroïde en verlaten ruimteschepen op zoek naar antwoorden en verlossing.

    Als het eerste deel van een trilogie zal Mass Effect de speler ongekend veel controle geven hebben over het spelverloop. Alle keuzes die je maakt hebben invloed op het verdere verloop van het verhaal en zelfs het lot van het universum. Wordt de druk je te zwaar, dan zul je ook af en toe van de verhaallijn kunnen afwijken op verkenningstocht gaan in een van de 300 locaties. Eenmaal gekozen uit zes speelbare karakterklassen, kun je bepantsering en wapens zelf aan passen en ook de MAKO, een voertuig waarin jij en je teamleden op planeten landen en rondrijden, kun je uitbreiden. Het communiceren met karakters in de spelwereld om informatie te krijgen gaat via een nieuwe real-time dialogensysteem, waarmee je karakters kunt onderbreken en het gesprek het realisme van een film krijgt. Ook het vechtsysteem is real-time, waarbij spelers de situatie op pauze kunnen zetten om deze strategisch in te schatten. Bioware belooft tussen de Mass Effect trilogie titels door nieuwe uitdagingen te leveren via Xbox Live.

    XBW Frontpage

    Info:
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Ontwikkelaar: Bioware
    Genre: RPG/Actie/TPS
    Release: Reeds Verschenen
    Officiële site: http://masseffect.bioware.com

    Screenshots:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Video's:

    Mako Rover
    [gt]28042[/gt]

    Launch Trailer
    [gt]27726[/gt]

    E3 2007 Trailer
    [gt]21471[/gt]

    Videoreview Gametrailers (veel ingame materiaal)
    [gt]27704[/gt]
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik denk dat ik binnenkort maar eens opnieuw ga beginnen als Infiltrator. Gelukkig heeft die ook de nodige Tech skills. :)
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga binnenkort met mijn soldier het spel uitspelen
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    als je het menu aan laat staan in plaats op start te drukken,en dan krijg je een soort filmpje te zien.

    En wat ik even weten wil is welke missie dat is,of zit dat er niet in?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.195
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Zit er niet in, maar is denk ik dik een hint naar deel II. Kan ook een uitbreiding zijn, maar hoop ik eerlijk gezegd niet.

    Over deel II: Ik denk wel dat ze iedereen zullen laten leven die niet rolgebonden zijn, maar wat als ze iemand niet in deel II stoppen over zeer vroeg laten dood gaan?! ;):'-( Wrex is mijn maat!!! ;):):
     
  6. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Inderdaad, Wrex is cool. Soms een beetje te gedreven met zijn wapen, maar cool._O_:9O-)
     
  7. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand wat tips om Husks af te maken op Insanity, ik word er zo compleet gestoord van dat ze zichzelf steeds opblazen, ik speel als een soldier.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.195
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Ja, je teamgenoten activiteit op active zetten in het opties menu en natuurlijk een heleboel rennen en ontwijken. Je zit op Feros zeker? Ja, dat is een echte bitch op Insanity. ;):)
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    en vooral even kijken of je je ammo heb geupgrade (zijn husks eigenlijk synthetics of organics? ik dacht, synthetics, dus ammo upgrade thungsten rounds)
     
  10. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op m'n elfde playtrough, Mass Effect gaat nooit vervelen :)

    Probeer eens granaten met een high explosive upgrade. Dat stopt ze meestal wel, of als je een goede shotgun hebt kun je ze daarmee stoppen, en natuurlijk naar achter blijven rennen.
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu ergens in mijn 2e playtrough en ik moet nu 1 of andere pas hebben. om door te kunnen gaan.Ik weet alleen niet waar ik hem moet halen. Ik geloof dat het op Noveria is, iemand?
     
  12. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het is waar ik denk dat het is kan je hem krijgen door een opdracht uit voeren voor een generaal in de bar waarbij je in zijn kantoor in moet breken.
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    je moet in de bar praten met Lorik Qu'inn als ik het goed heb

    edit/ en er was nog een manier, maar die weet ik zo snel even niet
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.195
    Leuk Bevonden:
    4.744
    Hopende dat hij niet Liara heeft, of die achievement al wel heeft, maar dat betwijfel ik: Hij moet naar de medical bay gaan en de enige staande persoon, dokter nog wat, aanspreken en zijn quest doen. Als je het goed doet krijg je zijn pas dan voor de achter ingang waar slechts 1 rachni is. Daarna word het redelijk pittig met die asari commando, zeker op insanity. Feros is nog erger daarop. ;):)
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt allemaal :) Ik zal het vanmiddag is gaan proberen ;)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit topic is ook helemaal dood zeg. :emo:
    Iemand die weet of we nog meer DLC kunnen verwachten?
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    idd... Jammer aangezien de game echt geweldig is en nog veel mensen hem spelen hoor.
     
  18. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze een beetje opschieten met dat 2e mass effect boek. Die zou toch ergens deze zomer moeten verschijnen? Ben echt benieuwd hoe het verhaal verder gaat. :D

    *edit*
    Op amazon staat 29 juli 2008 als release datum
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2008
  19. MannfredvC

    MannfredvC Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik ben na 2x op normal en 1x op veteran eens op Hardcore begonnen met mass effect, alles lukt prima alleen lukt het me vrijwel nooit om lockers etc te kraken met de minigame af en toe lukken zelfs turian wreckage etc niet . Ik heb tali in men squad met max decryption en elec. Ik denk dat het met de moeilijkheids graad te maken heeft, heeft er iemand tips oid? of een oplossing?

    Bedankt alvast!
     
  20. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon, op het juiste moment op de aangegeven knoppen drukken Mannfred.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina