Ik heb zin in een online rpg!!!!! Ik vond vroeger Star Wars Galaxies tof, je kon je eigen huizen hebben, je was niet afhankelijk van een groep per c om een beetje toffe dingen te kunnen doen....en van alles en nog wat meer! Weet iemand misschien een toffe online rpg ik zit er niet meer zo in ik weet nu van het bestaan van: Aion, weet ik niet heel veel van WoW al gespeeld een jaar ofzo niet mijn ding. Guild wars, lijkt me dat het met guilds moet Age of Conan, misschien wel wat. ik wil Kotor of Fallout online !! zucht! Iemand een beetje ervaring met deze games of andere?
Alleen zou dat misschien wel eens een flow kunnen worden... als we die verhalen mogen geloven van een medewerker die anoniem het een en ander op internet gezet heeft. Volgens mij zijn de enige grote en écht goed lopende MMORPG's World of Warcraft en Guild Wars.
In de tussentijd zou ik Lord of the Rings Online zeker checken. Echt een leuke MMO. En hij is sinds kort gratis te spelen!
Seconded. Dit doet wel een beetje denken aan de betere punten in SW:G. Verder is het echt een uitstekende MMO.
Thnx voor de tips!. Toen ik las over LOTR ben ik meteen gaan downloaden!! Vet *) hoor !! En moet inderdaad ff wat trials checken. Guildwars2 schijnt ook vet te worden. Kotor 2 of the old republic lijkt mij geweldig juist door de andere insteek.
Ik hoor goede dingen over Dragonica, is ook gratis. En je hebt dat ding van Sony, naam even kwijt....
Ik vond Aion wel geinig. Alleen het was gigantisch lame dat je bij een Castle Siege een game crash kreeg als je meer dan 2gig ram in je computer had zitten... Dat spande echt de kroon.
klopt haha! Met al die blije npcs =D! Helaas moet je er nu voor betalen (?) te minste toen ik voor het laatst aan het spelen was! 5 jaar geleden denk ik! \Q/ ik lees net dat het weer gratis is yaaaay! Binnenkort weer spelen! FTW
Ragnarok ooit heel kort gespeeld, Runescape niet echt mijn ding..... Wel eens Flying for fun free ofzo ? Flyff? Fly for fun ? For free? For Falafel? Rose is ook een beetje japans dacht ik, hmmmz ... Lord of the rings ging zo traag om te downloaden, moet even een nieuwe poging doen. Had niet zoveel tijd