Naam van de clan/groepering: //\\//\\ASTERS ()FF D/\RKNESS De volgende games worden gespeeld:counterstrike Bestaande uit hoeveel leden (op het moment:16 Maximaal aantal leden:zoveel als dat het gezellig blijft Zoekende voor leden?: Ja altijd Website:spam Leeftijdslimiet:van 0 tot 100 Speeltijdenavonds tussen half zeven tot tien daarna komen de batles Aard van de clan: Uber-competetief / Alleen voor amusement! Accepteert clan wars voor de volgende games:counterstrike Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan (beknopt en normaal houden graag):zijn begonnen op de pc met de game quake maar vonden dat een spel met te weinig inhoudt nu zijn we allemaal xbxers en hebben onze weg gevonden in de game counterstrike heb je dus intressen in een leuk spel mail dan gr /Mod FREFRE
*Zucht... ik heb geen zin om nog een keer in actie te moeten komen. 1) FAQ lezen 2) Posten in de Clan-thread Niet nog een thread openen hiervoor a.u.b. /edit pardon, waarschijnlijk heb je op de verkeerde knop gedrukt, "new thread" ipv "post reply". Misschien dat daarom mijn post nogal onvriendelijk overkwam. Mijn excuses Hopelijk weet je nu de goede thread en de goede knop te vinden