Master Rallye?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 19 jan 2005.

1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Op de frontpage stuitte ik op een game, genaamd Master Rallye. Aangezien ik dit spel op de PC lang heb zien liggen en nog steeds twijfel over aankoop daarvan, lijkt het spel me wel wat. Het gaat hier om off-road rally's met 4x4's en vrachtwagens, net zoiets als Dakar.

Bij de releasedatum staat nog steeds 4e kwartaal 2004, maar ik zie nog niks :D. Kan iemand mij meer informatie geven over deze game, of hij wel uitkomt of dat hij toch al uit is? Het lijkt mij in ieder geval wel een leuke game.

Hier info over de game

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hehe veel info hier op Xbw! :+

3. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, precies, daarom zou ik er ook meer info over willen. Misschien dat een crew-lid er wat meer over kan vertellen. Anders zal ik vanavond als ik thuis ben zelf even het internet gaan checken. Nu zit ik op school.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Op www.tothegame.com staat hij niet bij Upcoming voor Xbox. Bij PC staat ie al wel als released, met ook enkele reviews erbij. Maar over de Xbox versie zie ik niets staan.

5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Voor de PC is hij al in 2002 gereleased, die ligt voor 15 euri in de budgetbakken bij Free Record Shop

EDIT: Hier staat hij op de xbox al aangegeven dat hij in 2003 gereleased word.

Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel thuis & kan het niet echt aanraden.
    Koop Colin Mcrae Rally 2005 of Rallisport Challenge 2 ofzo...

7. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het op pc gespeeld, ben al niet zo'n rally fanaat maar er zijn in dit genre veel betere titels.

8. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Vertel mij eens welke. Ik bedoel geen rally-spellen, maar endurance-rally's. De enige spellen die mij dan bekend zijn, zijn Grand Raid Offroad en Dakar2. RSC2 ook een klein beetje.

Categorieen rally's die ik bedoel:

- Rally Le Dakar
    - Rally Raid
    - Master Rallye

En dan racen met terreinwagens/4x4 en vrachtwagens. Dat genre kent weinig games.

Bovendien vraag ik niet veel over de game zelf, maar over hoe het nou zit met xbox-release. Daarnaast raaden veel mensen mij aanschaf van Dakar2 ook af, terwijl ik nog steeds geen spijt heb, van dat ik hem heb geruild. Als hij echt bagger is, dan wil ik dat zelf ervaren.

Deel Deze Pagina