welke van de 2 kun je het beste kopen? van dave mirra heb ik gehoord dat de besturing zwaar :r is. mat hoffman is nieuw en is van activision dus kan alleen maar beter zijn.(iemand al ervaring met dit spel?????)
Ik heb Dave mirra 2 Gekocht en ook gelijk weer geruild want die game zuigt gigantisch. Matt Hofmann had ik trouwens op mijn PC-tje en moet zeggen dat die wel erg lekker speelde dus ik ga deze ook op de Xbox kopen
ik ken mat hoffman pro bmx 2 niet maar ik zou zowiezo niet dave mirra kopen...de gfx zuigen hard en het gaat wat te sloom voor mij (het rijden op je bmx'je dan) zodat het gauw saai word.
K heb een demo van dave mirra 2 :r wat een vlutspel zeg het is echt slecht, onrealistisch en slechte besturing.
Heeft niemand hem? Ben ook wel beetje nieuwsgierig geworden, heb Tony dude net aangeschaft en dat vind ik echt een appie spelletje..... Mat Hoffman bedoel ik...
ik wou matt hoffman pro bmx 2 kopen afgelopen zaterdag maar ze hadden hem nog nie bij gamesenzo in hilversum terwijl op de website stond dat ie 14 mei uit zou komen!! toen heb ik ff frs gebeld en die zei dat ie 14 juni uitkomt!! echt balen, maar ja we wachten gewoon af.
maaruuuhh vanmiddag next level gebeld, daar hadden ze een mooi releaselijstje 13 juni komt ie op xbox!!! voor meer details over matt hoffman pro bmx 2 ga naar activision.com