Ik zou graag willen weten oe groot de Xbox is. Als jij hem hebt, wil je dan eff de maten opnemen? Tha Raptor
Jezelf quoten is zooo tof ]:- anyway, zoek eens op xbox.com, zul je wel info vinden. mod: damn blijkbaar nogal moeilijk om zomaar die maten te vinden
Eigenlijk vind ik 'm te smal, want als 'ie 42 cm breed was geweest had 'ie netjes bij de rest van de Hifi componenten gepast
hij is groot, maar niet te groot, hij past tenminste in een audio kast....kan ik van de gamekubus niet zeggen die is pas onhandig
Ik moet eigenlijk nog ff een goeie avatar maken. en deze kwam ik op het net tegen dus. iedergeval ik zou hem niet lang meer hebben.
Ik een Gamecube fan??? Ben aan het sparen voor een Xbox, niet voor iets van Nintendo! Lees eens wat er onder me tekst staat. Ik wil alleen maar weten of ik hem in het kastje onder m'n TV kan zetten. (dankjewel voor info) Tha Raptor
Vreemd dat de maten van ik en die van Godd zo verschillen?? Ik heb mijn maten wel uit de amerikaanse manual gehaald maar ik veronderstel dat de europese toch even groot is
Nou ik heb het zelf opgemeten en hij is echt geen 18 cm diep hoor hij is eigenlijk 26 cm diep. GA zelf dan meten dan zal je zien dat IK gelijk heb