Matrix HDDVD prijsvraag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kaap, 23 nov 2007.

1. Kaap

Kaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    nee hij moet nog komen want ik heb ook al een tijdje het vermoeden dat het vergeten is maar beste lijkt me gewoon even wachten.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij ging de wedstrijd niet volledig via XBW, maar via een leverancier en een aantal andere site's zullen d'r ook wel aan meegedaan hebben. Dan duurt 't denk ik wat langer.

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en er zijn toch nog wel meer prijsvragen waar een uitslag van moet komen of ben ik mis?

5. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    yep, die van The Orange Box, COD4 en nog een maar daar kan ik ff niet op komen maar die drie waren op die zelfde dag

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die zijn nog maar pas geleden voorbij gekomen, dus dat zal nog wel een weekje of 2 duren. De 3e was Spiderman: Friend or Foe. :)

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon niet zo ongeduldig doen de uitslagen komen er echt wel. Dit is trouwens al het tweede topic die aangemaakt is door iemand die behoorlijk ongeduldig is.

8. Kaap

Kaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, normaal vind ik het meevallen maar Matrix is volgens mij toch alweer 3 a 4 weken geleden. Dacht gewoon dat ik hem mischien gemist had haha

9. Drogba

Drogba Guest

Ze hebben wel een punt, zolang hoeft een prijsvraag niet te duren.

10. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Soms is men afhankelijk van leveranciers en hoeft men zo niet ongeduldig te reageren om te vragen waar het blijft omdat men toch niet weet of men gewonnnen heeft :).

11. Nyazzin

Nyazzin SCF Ultras

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad gewoon even afwachten op de uitslag. We moeten blij zijn dat ze dit uberhaupt doen _O_

12. Smoby NL

Smoby NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is de uitslag er ondertussen al... voor er weer allemaal gezeik komt. ik ben blij dat er prijsvragen zijn en heb respect voor xboxworld:p.

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    waarom begin je er dan over:p

14. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Omdat hij misschien samen met velen wacht om die box aan te schaffen in de hoop dat hij die box hier heeft gewonnen misschien?

Deel Deze Pagina