Max Paine na HALO??

Discussie in 'Algemeen' gestart door kees pannekoek, 3 okt 2002.

1. kees pannekoek

kees pannekoek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Halo uit en overweeg nu Max Paine te kopen. Is dit spel nog de moeite waard na zo'n grandioze shooter als Halo??

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Als je nog nooit max payne hebt gespeeld, JA. Het is alleen geen 1st person shooter maar een 3rde persoons. Maar ik vond de game kwa sfeer nog ongeveer 60 nivo´s boven halo staan.

3. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ja hoor max payne is heeel anders.... en echt goed... alleen een beetje kort...
    enne dit is verkeerd geplaatst dit is x-bazar alleen voor handeltjes.... dit hoort bij games chat ofzo

4. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt er aan, kun je een auto met een pak suiker vergelijken?

5. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    max payne zal je niet 0pnieuw spelen ik vond um ook nou veel minder dan halo hoor ik zou gewoon ff w88 op andere spellen
    (excuses voor mijn zins opbouw ! :D )

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je halo leuk vond .. kan je beter Turok of straks UC kopen ;)

maar das mijn mening

7. Dinand

Dinand Haags Kwartiertje

Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne is echt een geweldig spel. Veel verschillende wapens en schieten in bullet-time is echt tof. Met de graphics zit het ook goed. MP is mijn favoriete spel op de Xbox op dit moment (in afwachting van Splinter Cell uiteraard). Kopen dus.

8. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het echt wel een te gekke game!! Speelt lekker weg, had hem wel redelijk snel uitgespeeld. Maar inderdaad veel verschillende guns en best een cool verhaal. Dus kopen die shit!!

9. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    edit- overbodig, al terugverplaatst...

10. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    als je halo hebt gespeeld is het moeilijk om een spel te vinden van gelijke hoogte / niveau :) maar max payne lijkt me ook op de box best vet alleen beetje snel uitgespeeld (op de pc,maar dat toch prcies dezelfde versie)

11. Wolfsflames

Wolfsflames Guest

Dat kun je niet vergelijken...

12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind Halo 10x leuker dan Max Payne, bij Halo zie je altijd weer nieuwe dingen, als je een level over doet, en Legendary blijft een uitdaging. Halo verveelt niet (speel al een half jaar), max payne wel, als je geld er voor hebt doen, maar ik zou wachten tot splinter cell of UC

Deel Deze Pagina