ik heb Halo uit en overweeg nu Max Paine te kopen. Is dit spel nog de moeite waard na zo'n grandioze shooter als Halo??
Als je nog nooit max payne hebt gespeeld, JA. Het is alleen geen 1st person shooter maar een 3rde persoons. Maar ik vond de game kwa sfeer nog ongeveer 60 nivo´s boven halo staan.
ja hoor max payne is heeel anders.... en echt goed... alleen een beetje kort... enne dit is verkeerd geplaatst dit is x-bazar alleen voor handeltjes.... dit hoort bij games chat ofzo
max payne zal je niet 0pnieuw spelen ik vond um ook nou veel minder dan halo hoor ik zou gewoon ff w88 op andere spellen (excuses voor mijn zins opbouw ! )
Max Payne is echt een geweldig spel. Veel verschillende wapens en schieten in bullet-time is echt tof. Met de graphics zit het ook goed. MP is mijn favoriete spel op de Xbox op dit moment (in afwachting van Splinter Cell uiteraard). Kopen dus.
Ik vond het echt wel een te gekke game!! Speelt lekker weg, had hem wel redelijk snel uitgespeeld. Maar inderdaad veel verschillende guns en best een cool verhaal. Dus kopen die shit!!
als je halo hebt gespeeld is het moeilijk om een spel te vinden van gelijke hoogte / niveau maar max payne lijkt me ook op de box best vet alleen beetje snel uitgespeeld (op de pc,maar dat toch prcies dezelfde versie)
Ik vind Halo 10x leuker dan Max Payne, bij Halo zie je altijd weer nieuwe dingen, als je een level over doet, en Legendary blijft een uitdaging. Halo verveelt niet (speel al een half jaar), max payne wel, als je geld er voor hebt doen, maar ik zou wachten tot splinter cell of UC