Max Payne 2 ingame trailer

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cyber-Ninja, 25 sep 2003.

1. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk op www.gametrailers.com voor een 2 trailers van max payne 2. Waarvan er 1 ingame is.

Ik had me twijfels over Max Payne 2, maar ik vindt dat hij echt strak is geworden. Check vooral die vlammen van die mollatov nogwat. :D Het zal geen Halo of Half-life beater worden maar het ziet er wel uit als een mooie lekkere tussendoortje.

2. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Deze wordt zeker vet. Net 5 korte ingame filmpjes gezien... Ongelooflijk, hoe strak. Wanneer komt de Xbox versie uit?? Die ga ik zeker halen dus.

3. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er echt goed uit!!! TOPPER!!! net als deel 1!_O_

4. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Van Max Payne2 is al een thread ( klik ). Als je de volgende keer heel eventjes de zoekfunctie gebruikt wordt dit forum niet overspoeld met dubbele draadjes.

5. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    gast doe ff normaal, hij zet toch wat cools neer en wie ben jij om te zeggendat iedereen eerst 30 minuten moet gaan zoeken tussen al die troep of zoiets al bestaat of niet, je bent geen moderator ofzo, aap |:-

en idd: nobody likes you /Mod oh jawel hoor

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou moe..kan die andere draad niet openen...maar ik ga van Blaauws inzicht uit...[kees closed]

(niet leuk, op vreemde PC's zitten :mad:)

Edit: ik laat em toch maar open...kan die draad van Blaauw niet vinden...en tis toch zonde om dit filmpje te missen...denk ik....kan em niet zien hier natuurlijk :mad:

7. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    He, ten eerste laat ik me niet uitschelden voor aap dat zeg je maar tegen je vrienden!!

Ten tweede hoef je geen uren te zoeken als je gewoon Max Payne intypt is het de eerste die je tegen komt.

Ten derde: Saaur bij mij doet de link het wel dus zal wel aan je compu liggen.

Ten vierde: Ik doe dit niet om te zeiken of om te irriteren maar gewoon om een hulp te zijn zodat alles overzichtelijk in 1 topic komt.

Dank u!

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We gaan hier geen ruzie lopen maken jongens! :)

Zoeken is een kunst _O_

Dat zei ik al :)

Dat weten we, maar het kan niet altijd kwaad om een nieuw topic voor iets leuks te hebben...ligt een b'tje aan de loop van het andere topic...maar als iemand anders (ander modje) hier langs komt kan die dat wel beoordelen....stomme PC hier :mad:

9. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ah de filmpjes zien er zeer flex uit....ik hoop dat ie net zon sfeer heeft als deel 1.

zonder nachtmerrie levels grag.

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Iedereen mond houden. Klagen doe je maar via PM of op andere doeltreffende manieren, maar niet in een topic :mad:

Vanaf nu word er alleen nog op de trailer en niks anders als de trailer gereageerd.

11. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had alleen maar een nieuwe topic geopend omdat het een nieuwe ingame movie is. Natuurlijk heb ik gezocht naar andere topics maar dan meer met de trefwoorden als max payne trailer.
    Om te kijken of er al een topic was met deze trailer.

Het lijkt wel of soms sommige in de startblokken zitten om naar andere treads te zoeken zeg.

Maar goed de trailer!
    Nou ik zou ook willen dat ze die nachtmerrie levels weg laten.
    Die waren echt kut.

12. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb er echt een lange tijd over gedaan om dat nachtmerrie level te halenn....dat kut bloedspoor volgen...werd ik helemaal gek van

13. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Heej! Te gek man. Ik wist geeneens dat deze site bestond. Dank je:)

14. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er feckin goed uit man.
    Hoop dat ie beter word als deel 1.(niet dat deel 1 slecht was ;) )
    Het schijnt nogal een emotioneel spel te worden.
    Ik ga hem eerst voor pc halen als die daar niet lekker op werkt natuurlijk voor de xdoos. Kennie w8e :9 .

15. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Btw, kheb hier een nieuwe trailer van Max payne 2.
    Je kan kiezen 7 of 70 mn, ik zou natuurlijk 70 nemen voor kwaliteit.
    Maar ik weet niet of dit dezelfde filmpjes zijn als die boven gepost zijn maar het zijn er in ieder geval 5.
    Ben nu aan het downen ben beniewd :9 .

Click Me!

/edit* oops het zijn dus Idd wel dezelfde filmpjes alleen kwaliteit is mooier :p .

Laatst bewerkt: 25 sep 2003
  16. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Max Payne 2 ingame trailer

No prob, ik ben ook maar achter deze site gekomen door iemand van hier. :D

Deel Deze Pagina