[Max Payne 2] Zelf levels maken (PC)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door timmio, 12 dec 2003.

1. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    whoot, ik moet het allemaal nog ff lezen, maar ik zie nieuwe wapens,nieuwe levels, alles zelf ontwerpen?????? krijg de game als het goed is vanmiddag ,maar als je hem op de pc hebt uitgespeeld kun je dus zelfs legale mod's maken,

http://www.rockstargames.com/maxpayne2/

officiële link naar mod-sectie ,door rockstargames

kom nou niet aan met dit wisten we alllang, maar ik wil ff weten of d'r iemand is die dit al gedaan heeft en hoe dit werkt????

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    huh, daar heb ik heeeeeelemaal nix over gehoord, wel dat je met tony hawk u, je eigen parcours etc, kon maken, maar nix over max payne, maar áls dat zo is, vind ik dat toch wel erg top!

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    VET! Ik ga (als je nieuwe wapens kan maken) een supermachine-pistool maken }:] Thanks voor de informatie!

_O_timmio_O_

4. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    Timmio, ik denk dat jij niet echt beseft hoelang het duurt om een wapen te modellen. Heb je ooit al eens geprobeert een level te maken voor bv. Half-Life ? Eer je een echte,deftige level hebt, ben je al gemakkelijk meer als een maand bezig. Skins maken is net hetzelfde. Het neemt onnoemlijk veel tijd. Tenzij je er zoals bij Farcry een editor bij krijgt waar je maar gewoon je objecten moet aanklikken en plaatsen waar je wil, maar dat zie ik niet direct aankomen. Ik zou zeggen, lees eerst eens wat meer tutorials over modden via google.
    *EDIT* Je krijgt dus wel zo'n editor. Wel, eerst zien en dan pas geloven of het zo simpel gaat zijn ! ;)

Laatst bewerkt: 12 dec 2003
  5. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu max payne2 op de xbox.... geen editor daar (duh) maar het is wel een retevet spel... ik ga deze thread ff in de gaten houden, wanneer die mapeditor goed is, koop ik hem op zeker voor PC...

6. Revolution

Revolution What?

Leuk Bevonden:
    0
    Wist niet dat ie al uit was op de Xbox?

Ik zie hier dat ie 5 december gereleased is. Vreemd dat ik 'm nog nergens heb zien liggen...

7. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    je kan idd "gemakkelijk" levels maken, poppetjes bepaalde routes laten lopen etc, ga eerst mp2 is spelen en daarna zeker ff aan de gang met die editor,, koop trouwens mp2 wel voor de xbox, speelt toch een stuk beter dan het gekloot met de muis en het keyboard samen

8. gerjan

gerjan Guest

was ook voor maxpayne 1 met allemaal mods(kungfu etc etc etc) echt ontzettend veel zijn er.

Zeker vet om maps/skins/weapons te maken

9. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb al een eigen mod gemaakt: The Mix
    Te downloaden op: The Mix.ZIP

Ik vind um wel koel :D

/Edit: Right Click + Save as...

10. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik vind dat je max payne 2 toch echt op de pc moet spelen. en trouwens editors worden heeel vaak meegeleverd.. enzoniet worden er soms editors door de die hards gemaakt

11. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb het spel nu alleen ff gespeeld maar mp2 op de xbox lijkt me toch lekkerder spelen, vond deel 1 ook al fijner op de box, besturing van de pc is toch anders, al die knopjes goedzetten enzo,, lastig :)

Deel Deze Pagina