1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Max Payne 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phoenix NL, 19 jun 2004.

  1. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    He allemaal,

    ik zit een btje te twijfelen. Ik zag namelijk Max Payne 2 in de winkel liggen bij e-plaza voor maar 30 euro. Hij lijkt me heel erg vet maar er is een nadeel volgens velen. Ik heb gelezen dat je het spel snel uitspeelt maar is er dan nog een soort speciale mode of iets waarmee je de speelduur verlengt?
    Mijn vraag is dan: is dit spel het waard om voor 30 euro te kopen?? :{
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2004
  2. VinZ

    VinZ Guest

    Had em in een uur of 7 uitgespeeld, daarna nooit meer aangeraakt...

    (Wel een vette 7 uur overigens... hoewel het nog veel van hetzelfde is tegenover deel 1.)
     
  3. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    max payne 2 is wel een hele goeie game, maar is idd een beetje kort. je krijgt nog wel moeilijkere modes als jem heb uitgespeeld maar ikzelf vond die niet echt de moeite waard. maar voor 30 euro is het niet slecht.
     
  4. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jouw was, zou ik het gewoon huren, het is echt een heel goed spel, alleen te kort. 30 euro valt op zich nog wel mee.
     
  5. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem bij e-plaza voor 30 euro gekocht en heb hem 6 keer uitgespeeld van makkelijk naar moeilijk en nog een paar keer voor de lol je krijgt als je hemhebt uitgespeeld nieuwe modes zoals dedead man walking mode en de new york minute mode ik vond hem echt de moeite waard physics zijn echt meesterlijk graphics en gameplay ook wel kort maar ja als je hem zoals ik zo vaak heb gespeelt is het het zeker waard
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    ik zou hem wel kopen of spaar door voor een nieuwere game driv3r bijvoorbeeld!
    bij mij ligt hij al in de winkels!!!!_O_O_O_O_O_
     
  7. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    driv3r zuigt, maar mp 2 is wel een ok spel. Op een gegeven moment lijkt het echter steeds meer op zijn voorganger, dus ik zou hem niet aanbevelen
     
  8. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Had mp 2 gehuurd voor een dag gehuurd uitgespeeld en gelijk terug gebracht
    overigens was het zeeer vermakelijk _O_
     
  9. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Goeie game, maar te kort..
     
  10. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond de game wel leuk en cool maar het verhaal werd mij een beetje onduidelijk als je deel 1 niet heb gespeelt dan zou ik hem niet halen
     
  11. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    max payne 1 en 2 zijn beiden helemaal het einde vinnik _O_
     
  12. CASGANO

    CASGANO Avengers

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je hebt helemaal gelijk ,ik heb nu Max Payne 2 en hij is het zeker waard om voor €30.- te kopen.Gewoon doen
     
  13. wodan

    wodan Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm, ik vond maxpayne 2 toch wel iets te kort om echt goed te zijn...
     

Deel Deze Pagina