1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zit nog redelijk in het begin. Laatst wel weer een klein stukje verder gekomen, maar weet niet of ik het einde ooit nog ga halen. Vond MP1 en 2 echt super, maar deel 3 ligt me gewoon niet erg. Is een toffe game, maar heb steeds het gevoel dat het niet helemaal lekker speelt. Of ik heb geen ammo meer en kom hordes enemies tegen, of ik kan geen goede combo vinden tussen rambo en cover style etc. Kom er zo steeds niet lekker in.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou toch maar eens begonnen aan MP3 na een jaar 8) Gelijk op hard begonnen en ik weet niet of het zo slimme zet was. Lig telkens in die 'survival' stand op de grond :lol:

    Mix van verhaal en gameplay is lekker gedaan. Ik ga weer verder :)
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Nog verder/uit gespeeld maddmonkey?

    Ik ben deze week opnieuw begonnen. En ik blijf het zo'n onaangenaam spel vinden. Het verhaal is goed maar het spel zelf overtuigt mij niet. Ook ben ik geen fan van het constante schieten. Het is namelijk steeds hetzelfde. Je opent een deur, cutscene, schiet 20 vijanden neer, als je eenmaal je laatste vijand hebt gekilled dan merk je het ook direct door de slow motion en dan is het rinse & repeat. Dat begint soms wel te vervelen.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee :+ volgens mij nog steeds op het begin gebleven. Heb hetzelfde. De game pakt mij op de een of andere manier gewoon niet ofzo. Ik wil dan ook op Hard spelen en dan ga je 10x dood en is het inderdaad erg herhalend.
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik speel op medium of hoe het ook heet, vind het al moeilijk genoeg. En dan nog eens met soft/locked/auto aim. :x:cool: Ik snap niet hoe mensen dit op hard en met free aim kunnen spelen.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet dus :lol:
     
  7. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Gewoon meteen met free-aim en op hard beginnen, dan valt het wel mee en wen je er meteen aan.
     

Deel Deze Pagina