1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Online wordt echt steeds leuker, wel verdomd pittig en ik wordt nog best vaak geowned. Het doet me echt heel erg aan Uncharted multiplayer denken ook, maar dat is juist een goed teken. Gelukkig nog geen schreeuwlelijken en crap gehad in de lobbies, maar volgens mij komt dat ook omdat ik bijna altijd wel in een party zit, dat zijn dan de voordelen eraan :)

    Weet nog wel toen we geen parties hadden op XBL, toen moest je helaas in die lobbies zitten, ik en mijn vrienden (en broer) hadden altijd wel woorden met van die irritante britse kutkindjes die een grote bek van hier tot gunder opzetten. Altijd schelden dat we niet 'german' moesten praten, haha..zielige kindjes. Ik mis dat echt niet.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2012
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik ben nog druk bezig met de sp, wil gelijk ook alle collectables in mijn eerste playtrough, dus kom waarschijnlijk dik boven die 12 uur gameplay uit :)

    Maar als ik dit zo lees moet ik ook maar is gaan investeren in de mp...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen enkele verwijzing naar GTA V in de game he, had toch iets verwacht. Een knipoog of dat er iets op een televisie in de game te zien zou zijn, zoiets dergelijks. Niks over gelezen in elk geval, ah well, we wachten rustig af :D
     
  4. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet de headset.is de Kinect camera(waar ook microfoon inzit) die staat bij de TV en vergeten ze vaak uit te doen.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Net terug van een minivakantie en de game even opgepikt bij een maat. Heerlijke game zeg. Ik hoor veel mensen zeggen dat het typisch de sfeer van de oude MP games heeft. Daar ben ik het eerlijk gezegd niet zo heel erg mee eens. Op momenten wel, maar op vele andere momenten ook weer helemaal niet.

    Anyways, de game is verder wel echt top, de afwerking is weer echt van R*, het verhaal is weer tof en de gameplay is lekker macho. Me happy.. Die fucking animaties..... Holy crap.
     
  6. galiaar

    galiaar Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt de gehele Single Player Campaign eigenlijk? Ben je er na 6 uur reeds mee klaar zoals COD MW3? Zou hem enkel halen als hij meer dan 10 uur plezier biedt.
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik had trouwens ook weer een nieuwe update binnen, versie 1.02...
    Geen idee wat er is aangepast.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij is men er gemiddeld zon 10 a 12 uur mee bezig. Hangt er natuurlijk vanaf welke moeilijkheidsgraad je kiest

    ik zit volgens de site van rockstar op 13,5 uur speeltijd en ben nu net in mn 2e playthrough op Hard op disc 2. Moet er wel bij zeggen dat ik er de tweede keer veel sneller doorheen ga want weet natuurlijk al waar de vijanden vandaan gaan komen.

    Dus reken maar op 10 uur op normal


    edit:// UK verkoopcijfers

    even niet kijken naar die vergelijking met Diablo want die slaat nergens op aangezien daar alle digitale sales ontbreken

    http://www.eurogamer.net/articles/2012-05-21-uk-top-40-max-payne-3-beats-diablo-3


     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2012
  9. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    heb de game net opgepikt maar omg wat een dikke game is dit zeg geweldig
     
  10. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij word alleen maar beter. Wel op free aim spelen he!
    En niet teveel cover gebruiken:D
     
  11. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4

    Heb er 12 uur over gedaan.. niet eens alles gevonden..
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Level in Branco's bedrijf, bazen level daaaaaaaaaaaaaaaam. Nu kale Max met zijn awesome overhemd, doet me denken aan Walter White uit Breaking Bad. Beide baas. _O_
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat een game zeg. Ik had ook niet verwacht dat de multiplayer echt tof zou zijn, dat ze het er gewoon in hadden gedaan omdat het tegenwoordig 'moet' . Maar hoe kon ik twijfelen aan Rockstar, serieus!

    Net een potje Gang Wars gedaan, alle vijf chapters gewonnen en meteen die achievie binnen gesleept. Man man, wanneer er goed teamwork is dan is die multiplayer fucking bruut. GROOT fun gehalte en verslavend ook.
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ene Heisenberg ;) Ben aan seizoen 2 bezig, maar die serie is inderdaad echt Baas :9

    Vanmiddag ook even de mp gespeeld, was wat sceptisch, maar kennelijk is dit ook in mijn straatje. Mp vind ik ook heel goed, ben nog wel even zoet met dit spel :cool:
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik vond de MP van RDR anders ook erg leuk op het begin. Heb die tussendoor de SP veel gespeeld en daarna nog een aantal weken :).
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die vond ik net niet soepel genoeg qua controls. In SP stoor ik me daar niet zo aan maar in MP moet het lekker aimen anders haak ik af
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe werkt het eigenlijk qua bulllet time in MP?
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ben benieuwd of Max Payne 3 MP ook echt veel gespeeld gaat worden dan :), naast BF 3 en MW 3.
     
  19. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel tof trouwens de XBW Crew! Had van de week samen met nog een aantal van hier Gang Wars gedaan. Helaas we verloren :+
     
  20. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Whaaaaa ik moet gvd nog anderhalve week wachten totdat max op de deurmat valt (pc). Maar de graphics zullen velen malen beter zijn dan op de xbox.
     

Deel Deze Pagina