1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Zou best weleens kunnen... Ik vind het wel een prettige afwisseling.
     
  2. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4

    Jammergenoeg speelt meer dan de helft of softlock online.. wat een noob bullshit. Straks speelt niemand meer free aim ofzo
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Je schiet dudes dood en je krijgt dan bullet time ervoor terug, het werkt echt chill online en vooral in dat Favela level is ehct geweldig om te zien hoe je door ramen heenduikt en dan iemand helemaal naar de kloten schiet. Ik was bang dat mensen misbruik van bt gingen maken en dat het 't ging verpesten,maar niks van dat alles.

    Ik ben zelf allang zat van BF3 alweer, die game heeft het echt niet gedaan voor mij en over COD al helemaal geen comment. Ik ben denk ik gewoon heeeeeel erg klaar met die military shooters, of dat weer gaat veranderen....we shall see met Future Soldier. MP3 voelt echt goed aan online, doet denken aan Uncharted en dat vind ik heel positief.
     
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik speel ook elke avond nog een paar potjes online. Wel free aim. Single Player blijft mij boeien. De MP van Ghost Recon: Future Soldier ga ik ook spelen. Eens kijken of de MP van beide game te combineren vallen.
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb het spel gisteren uitgespeeld. En het verhaal is toch echt een stuk minder vergeleken met de voorgaande delen. Daarnaast wordt het na een tijdje ook erg repetitief (hoe dope de shoot-outs ook zijn).

    De soundtrack is geniaal. Maar ik heb toch het gevoel dat het beter had gekund (met name het verhaal). Ik miste ook een beetje het Max Payne gevoel.

    Als ik het spel een cijfer zou geven zou het een 8 zijn. Het is net geen topper voor mij persoonlijk.

    +Graphics
    +Shoot-outs
    +Soundtrack
    +Max's Voice
    +Moeilijkheidsgraad

    -Repetitieve Gameplay
    -Verhaal
    -Max Payne gevoel ontbreekt.
    -De Setting (leuk hoor Sao Paulo, maar geef mij maar NY)

    Multiplayer is wel vet, maar ik zie mezelf dit niet maanden spelen zoals bijvoorbeeld Battlefield 3.
     
  6. swoutr

    swoutr Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Pleuris gamesync daar bestel ik ook nooit meer iets! 2 maanden van te voren de game pre orderd, en hij zou op de release dag op mijn deurmat liggen, ze beweren ook dat hij woensdag verzonden is, maar vandaag de dag nog niks binnen!!!
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Aanpakken op Budgetgaming.
    Maar kan natuurlijk ook iets verkeerd gegaan zijn met de post.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2012
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Is Post NL, kan ik je vrijwel verzekeren. Ik heb vorig jaar Skyrim besteld bij Gamesync en ik had het een paar dagen te vroeg binnen wat al helemaal super was en zonder problemen. Mijn eerste exemplaar van MP3 is niet eens aangekomen, en Take Two moest gewoon een tweede (aangetekend) opsturen om ervoor te zorgen dat ie niet zoek zou raken, zoals de eerste.
     
  9. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Post NL is idd wel drama tegenwoordig, men houdt ook express post vast om zelf de hoeveelheden te kunnen bepalen. Maar woensdag verstuurd zou die toch wel zaterdag er moeten zijn sowieso... Als morgen nog niet is idd werk van maken!

    en ontopic: Ik denk dat ik nog even wacht met Max tot ie wat goedkoper is, lijkt idd geen instant classic zoals de 1e 2 delen
     
  10. swoutr

    swoutr Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de replies, maar wat nou als post nl de zooi kwijt is, wie kan ik dan verantwoordelijk stellen, en krijg ik mijn geld terug? ik heb de game standaard laten verzenden, dus niet aangetekend of iets dergelijks.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gewoon even tot zaterdag afwachten en dan contact opnemen met de winkel, misschien kunnen die iets voor je betekenen.
     
  12. swoutr

    swoutr Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    tot zaterdag? dat is anderhalve week, als hij er morgen niet is, bel ik en cancel ik hem en wil ik mijn geld terug, haal ik hem wel in de mediamarkt. Ook is iets ge-preordered hoor
    -.-' weet nu alweer waarom ik daar niet aan deed.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oh, meende dat je hem maar een paar dagen geleden had besteld :+, nee dan zou ik morgen even bellen inderdaad.
     
  14. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet R* de XP verhogen in free aim...waarom zou ik free aim gang wars spelen als ik gemiddeld 50 kills krijg in gang wars softlock en in free aim 30 kills? Ik ga kies dan toch voor de easiest XP....
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Granaten gooien in multiplayer werkt echt voor geen meter. Behalve dat ik geen idee heb waar ik hem ongeveer heen gooi, lukt het de helft van de tijd niet omdat ik LB net te lang indruk.
     
  16. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is voor mij ook wennen. Komt volgens mij alleen maar omdat het Third Person is. Ik denk dat ik mijzelf al vijf keer gedood heb door mijn eigen granaat.
     
  17. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ja met free aim ben ik veel tijd kwijt met aimen, en als ik wil schieten lig ik al dood op de grond met 10 kogels in mijn bakkus.
    Door een COD player ofzo. 8)
     
  18. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha het spel is net een paar dagen uit dude. :confused:
     
  19. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat heb je aan XP als iedereen op noob mode speelt? Softlock is toch geen zak aan man.. ik ga liever voor de fun, en dat ik met echt VETTE kills XP verdien dan wanneer ik lekker ga autoaimen over de helft van de map :emo: . Mag je mij vertellen wat daar leuk aan is.

    In amerika al vanaf de 15e hoor? En elke avond is het zo dat de softlock playlists 2x zo vol zitten als de free aim playlists. Net alsof je bij Call of Duty ook een autoaim playlist gaat maken en iedereen gaat daar lopen spelen ><.

    En straks gaan minder mensen deze game spelen en als de helft van de community bij softlock blijft blijven er weinig mensen in free aim over, en dan is de multiplayer voor mij persoonlijk waardeloos. Waarom zou ik met een autoaim gaan spelen..
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2012
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Is toch gewoon een kwestie van vraag en aanbod, kennelijk geniet softlock de voorkeur bij de meeste, niet mijn mening, maar dat lijkt mij dan wel duidelijk. Dacht dat je met free aim ook meer XP kreeg, maar dat is dus niet het geval ? Moeten ze dat nog even aanpassen inderdaad, ik wil wel een passende beloning voor mijn skills ;)
     

Deel Deze Pagina