1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3 [Deel II]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 19 mei 2012.

  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik vind die maps in die straten van NY veeeeeel leuker dan die maps in de jungle/whatevz. Jammer dat dat de enige is.
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Over de story line, voor de mensen die 'm al uitgespeeld hebben:

    Ik zit nu in de favela's met kale Max + fleurig overhemd, bij het gedeelte waar er voor 't eerst met molotovs op je gegooid wordt. Op hoeveel % verhaal zit ik dan ongeveer? :)
     
  3. -Myotis-

    -Myotis- Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht tussen 65 en 75 procent zo uit mijn hoofd.
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Sowieso is het al bagger dat de LB knop 2 functies heeft, maar probeer maar eens een granaat in een raam te gooien. Is nagenoeg onmogelijk.

    Verder vind ik gangwars erg leuk door de afwisseling :). Alleen Takedown is niet echt gebalanceerd, omdat hij altijd wel binnen een paar seconden geliquideerd wordt. Misschien de target wat sterker maken.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    LB kort inklikken en dan direct RB voor de granaat werkt prima bij mij. Is wel aardig wennen, ideaal is het systeem niet inderdaad.

    @ Takedown, degene heeft wel 2 Painkillers dus dat is al iets, en verder ben je natuurlijk erg afhankelijk van hoe goed je team je covert. Gang Wars en Payne Killer zijn tof, vooral Payne Killer als Max zijnde met zijn dual Ingram _O_.
     
  6. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ? dan is ie dus een week uit.:lol: Net alsof iedereen dan al op free aim gaat spelen. Gaat mij er niet om dat je graag meer gamers wilt bij free aim, gaat mij erom dat je de "community" niet de kans geeft om beter te worden in het spel. Een week is niks. Voor jou misschien wel. geduld _O_
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat een sublieme soundtrack toch ook he, dit doet me ook een beetje aan Drive denken trouwens.

    [yt]NNeFe22YeKI[/yt]
     
  8. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    6 dagen is nog steeds maar een paar dagen....ik zeg niet dat softaim precies perse leuker is maar ik ga toch liever voor het gemak...
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2012
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb helemaal niks met de multiplayer van deze game. Ik heb het ook niet gespeeld hoor, maar het trekt me niet. Net zoals de MP van Uncharted, dat soort games speel ik alleen voor de SP.

    Maar de SP van deze game is echt DA BOMB... Ik had gedacht dat het zou gaan vervelen, het is toch een one trick pony, maar het gaat gewoon niet vervelen. Het blijft leuk, vooral omdat de animaties ook zo gruwelijk zijn.
     
  10. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand New York Minute al unlocked en geprobeerd?

    Ben zelf met de SP op level 14 op hard dus nog ff, New York Minute hardcore lijkt me echt super gaaf, moeilijkheidsgraad op Hard is netjes te doen dus ben benieuwd naar de hardcore + tijdslimiet. Volgens Trueachievement hebben nog maar zeer enkele deze unlocked dus zal pittig zijn

    iemand ervaring met deze mode?
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb nog nooit gehad dat het verdedigende team won. Meestal ook echt binnen een halve minuut al verloren :9
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Weet je waarom zo weinig mensen die NYM Hardcore achievement unlocked hebben?
    Ten eerste speel je natuurlijk Hardcore met tijdsdruk maar het ergste komt nog: je mag geen enkele keer doodgaan in de hele playthrough. 8)
     
  13. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowww..das idd bijna onmogelijk, maar wel de achievement wat echt skills laat zien, niet doodgaan op hele playtrough |:-..toch n keer proberen
     
  14. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer blijft een beetje onwennig. Idd met de granaat en ook het schieten vanuit cover. Plus de maps zijn wat te klein. Soms is het echt een chaos.

    Toch vermaak ik me wel even een paar uurtjes met de multiplayer, maar denk dat de populariteit snel zal afnemen. SP is wel vet gemaakt!
     
  15. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Uitgespeeld, echt een heerlijke game.

    Alleen nu wil ik wat achievements halen, en owee als je even in een cutscene zit dan kun je gewoon niet quitten en naar het hoofdmenu en ben je verplicht het filmpje uit te kijken. Zwaar irritant.

    En wat de campaign betreft, na elke cutscene begon max weer met zn handgun, terwijl voor dat ik die cutscene in ging bv. gewoon een g6 in mn handen had. Ook een klein minpuntje.
     
  16. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Voor de multiplayer spelers die graag met wat meer mensen spelen:

    Wij, Versus Gaming, zijn een Community Clan op de XBOX360. Wij spelen verschillende games, 1 van de hoofdgames is Max Payne 3.

    Dus, ben jij op zoek naar wat meer gezelschap op Max Payne 3 en/of andere games? Neem gauw eens een kijkje op onze website:
    www.versusgaming.nl

    Of ga eens langs op ons topic hier op XBOXWorld.
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=161466



    Sorry voor het promoten van de clan hier, maar we zijn op zoek naar enthousiaste Max Payne 3 spelers en dat leek ons hier het effectiefst.

    Met vriendelijke groet,

    Versus Smoke
     
  17. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4

    Hoe moeten mensen beter worden als je met een aimbot speelt? als je niet free aim speelt wen je er toch niet meer aan.
     
  18. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe verdien je het meeste XP, Gang Wars?
     
  19. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik had het idee dat de arcade mode ook wel wou helpen met het opbouwen van XP
     
  20. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze worden wel degelijk beter in de game. Op deze manier wen je aan de controls. Je went aan de gameplay, tactieken / maps / item-use etc. Alleen richten leer je in free aim.

    Ben het er wel mee eens dat er een boost in xp moet zijn voor free aim.

    Zullen vast meer free aim spelers komen deze week.
    -

    Ik ben nu bij chapter 13 van de sp, en ik vind het allemaal toppie :thumbs:

    Ja volgens mij wel. Je kill count loopt aardig op, en de objectives leveren veel xp op.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2012

Deel Deze Pagina