1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb deel 1 & 2 meerdere malen uitgespeeld..
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Was het trouwens dit spel waarvan in previews werd gezegd dat de vijanden heel bang en zelfs kunnen wegrennen wanneer ze Max zien? Zolang de speler maar flinke headshots maakt of in elk geval gewoon supergoed is? Er staat me iets van bij.

    En het lijkt er ook op dat vijanden er gebruik van maken wanneer jij moet reloaden, paar keer gehad dat ik zo'n mafkees ineens op me af zie stormen.
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Helaas ook oud genoeg voor Payne 1 & 2 ;)

    Daarom heeft het precies de gameplay die ik had verwacht... (gelukkig)
     
  4. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, mooi om te horen dat er toch nog een paar mensen zijn die de Oude max payne nog kennen.

    Ik vroeg me dat af omdat ik dit ook altijd zie gebeuren bij Call Of Duty. Dan hoor ik een discussie online of op youtube over call of duty. En NIEMAND heeft het ooit over CoD1. Bijv de carentan map. FKN classic voor mij iig. 1vs1 op die map. of 2vs2. Daar begon het mee voor een heeeeeeeeele boel mensen. En nu is die jongere generatie groter ofzo en word er niet over gepraat omdat ze het niet kennen... Best triest. :mad: CoD1 was boss.)

    /genoeg cod praat sorry haha.

    -
    Btw Gang Wars en Payne Killer mode zijn mijn favoriet. Echt grappig om bij Payne Killer elke keer Max's of Passos zn body te looten. Extra moneys :). Ben benieuwd of je compleet domineert als je met een crew een server binnen komt.

    Haha helaas te oud. Goeie ouwe tijden.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2012
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Iemand had het hier over de allerhoogste moeilijkheidsgraad toch, iets van Maximum Payne? En voor die achievement mag je geen enkele keer dood gaan? Dat klinkt cool, maar ik denk dat dat verschrikkelijk frustrerend is, aangezien vijanden je gewoon echt headshots kunnen toedienen en je bent dan gewoon meteen dood. Echt benieuwd of dat echt ook gewoon zo ziek moeilijk is dan.
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Tijden veranderen, games veranderen en de gamers veranderen. Soms ben ik mij er van bewust waar games 25 jaar geleden stonden en hoe ze nu zijn. Daardoor kan ik soms extra genieten van games als Max Payne, zoals die nu op je scherm worden getoond. Over schermen gesproken, van een 14 inch monitor naar een 55 inch, maakt ook al een aardig verschil. Hulde de vooruitgang ;)
     
  7. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik heb Max Payne 1 en 2 een maand geleden uitspeelt wilde die eerst uitgespeelt hebben voor ik aan Max Payne 3 begon ik heelt vroeger niet van die soort games!!
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Deel 1 voor 3kwart uitgespeeld en deel 2 meerdere malen. Vooral dat pretpark en de bouwplaats staan me nog goed bij.

    Bij deel 1 natuurlijk het metrostation en de appartementen.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe bruut zou het zijn als ze of een HD collection maken van 1 en 2, of gewoon 1 en 2 remaken met deze engine? Maar dat zou veel tijd kosten....en dan maken ze volgens mij liever een nieuwe game.

    Zo bruut net in het stadium level, ik dook naar beneden, klapte bovenop die trap en ipv dat Max bleef liggen op die trap, flikkerde hij nog verder naar beneden, lovely shit!
     
  10. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan je wel vertellen dat ik in een van de laatste levels een kamer had gecleared en de laatste gast legde zn wapen neer, ging op zn knieen zitten en begon te smeken voor zijn leven.. holy shit wat vet. Niet gekilled natuurlijk. Als je het spel hebt uitgespeeld kun je in arcade mode allerlij verschillende characters kiezen om mee te spelen! Fucking vet! Je kunt gewoon met max uit deel 1 of max uit deel 2 spelen holy shit dit fucking spel man.
     
  11. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Einde is wel een heerlijke good felling:D

    Wat heb ik genoten van dit spel. Aan het begin vond ik het maar kut spellen. Maar dat is gewoon ff wenen. En sowieso alles omhoog gooien kwa controller instellingen.

    Dacht ook niet dat het kon tippen aan deel 1 & 2. Maar het heeft het toch wel overtroffen. Had het niet verwacht, maar dit is zeker wel 1 van de beste games die ik gespeeld heb de laatste tijd.
     
  12. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dat op dat stukje een aanloopje nemen en dan helemaal naar beneden jumpen. Dan plof je precies onderin neer en als het goed is heb je al je enemys daar dan down :). Ik plofte neer en rolden heel vloeiend van op mn buik, naar op mn rug en was klaar voor meer chaos haha.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja maar ik vond het juist hilarisch dat het helemaal misging. Zag er echt zo tof uit gewoon. Ik heb er gewoon effe een kort filmpje van hier :D

    [yt]UEntINbws6U[/yt]
     
  14. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem lekker nog steeds niet binnen!
     
  15. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey jongens wat zijn jullie stats voor de single player? Ik heb hem uitgespeeld op medium in 12 uur :).


    Deaths : 168
    Headshots : 1353
    Bullets Fired : 28211
    Kills in Bullet Time : 1712
    Kills While Blind Firing : 21
    Kills While Shoot Dodging : 873
    Kills While Crouching : 26
    Kills While On Back : 22
    Dual Wield : 758
    Distance Traveled :40,226 m.
    Last Stands Survived : 74
    Time Spent In Cover : 59:26.293
    Time Spent Prone : 18:28.633
    Times Died While Prone : 11

    Nog geen uur in cover,best goed imo :). Kan beter natuurlijk.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    COD 1 _O_

    Ja New York Minute op Hardcore mag je geen enkele keer doodgaan, sick idd :D.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Net alsof de gemiddelde leeftijd op dit forum 10 is ofzo :+. Denk dat bijna iedereen wel in dit topic Max Payne 1 & 2 heeft gespeeld hoor.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen dat ik MOH nog toffer vond. Omaha Beach. _O_
    Eindelijk zat het in een game.
     
  19. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn er nog meer mensen die hem vandaag nog steeds niet binnen hebben?
    Geduld word niet beloond in iedergeval!
     
  20. swoutr

    swoutr Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zijn pre-order van gamesync al binnen? Ik zit op kamers in ehv, maar ben momenteel in oss, wil hem wel ff gaan halen in ehv. maar weet dus niet of hij al op de mat ligt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina