1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Max Payne 3

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
  2. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Pc komt pas over 2week
     
  3. Yoshimitsu

    Yoshimitsu Advanced Manji-Style

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd dat event in?
     
  4. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag van gamesync binnen gekregen, een pre order. De post heeft hem denk ik een dag laten liggen of zo.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Baas, dat stuk was echt geweldig. _O_
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Pf ik moet ik echt van COD mentaliteit af 8) Zit nou in een stukje in het stadion waarbij hij in die VIP lounge gaat, maar ik ben sowieso al 20 keer doodgeschoten.
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Haha kutstuk inderdaad. Gewoon die eerste 4 man afknallen en dan via links gaan. Dat is het makkelijkste.
     
  8. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Even een pot je met de xbox crew.
    Maar met free aim bak ik er weinig van, soft lock gaat een stuk beter. O-)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja man, dat is gewoon echt genieten, die Euphoria! Gaat heel erg wennen worden om hierna een andere (en mindere) third person shooter te spelen, zonder die sublieme physics en animaties.
     
  10. eendje

    eendje Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind Max Payne 3 een geslaagde spel, ook al is het flink wennen na snelle shooters. Mis helaas wel wat elementen uit oude Max Payne zoals strips en horror stukjes. Qua moeilijkheidgraad is er niks mis mee, heb al hele apotheek leeg gebruikt :p. Heel uitdagend met dat Free Aim. Maak erg weinig gebruik van Bullet Time etc, liever langzaam lopend en iedereen afknallen die in mijn beeld komt :p. Denk dat ik na uitspelen van dit spel maar weer Max Payne 1 en 2 uit doos ga halen :).
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben nu op hard bezig en daar heeft de bullet dodge wel meer nut aangezien je veel minder snel normale bullet time verdient. Moet zeggen dat ik nu pas echt lekker begin te aimen, heeft wel even geduurd voordat ik er aan gewend was maar nu beginnen de headshots echt te komen :D

    Leuk ook hoe zelfs op hard soms de spectaculairste oplossing de beste is, en je dus niet perse altijd maar achter een pilaar verscholen moet zitten. Soms is dat echt niet handig
     
  12. matthijs007

    matthijs007 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom zou je weinig bullettime gebruiken dan? Das toch juist vet..
     
  13. eendje

    eendje Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Bullet Time is inderdaad vet maar loopt zo snel leeg op Hard en heeft lijkt mij pas echt zijn nut als je daarmee veel kills kan maken. Daardoor ben je juist weer meer bloot waardoor je dus kwetsbaar bent als de timer leeg is gelopen... Ik maak meer gebruik van alle elementen in omgeving zoals muren, tafels, pilaren etc. Niet met X gaan coveren maar gewoon ervoor staan. Als er maar 2 mannetjes zijn, dan wel lekker in slowmo ;).
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2012
  14. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben inmiddels bij hoofdstuk 5 geloof ik bij de "Docks" van de single speler ..... kan het kloppen dat ik nog géén 1 story related achievement heb gekregen? het duurt wel erg lang zeg ...... Iemand? 8)
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Klopt inderdaad. Veel story related achievements zijn er ook niet overigens.
     
  16. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij nader inzien is het ook echt een Rockstar game natuurlijk ..... net zoals Red Dead Redemption. Daar kwamen de achievements ook pas wat later.

    Maar ik vermaak me prima, het verhaal is echt goed.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Man oh man wat lopen sommige mensen toch te bitchen op andere sites...trage/slakkerige en dus crap besturing, bagger verhaal, euphoria moet niet in de main character zitten, maar alleen in de vijanden, en ga zo maar door. Ik begrijp die klachten niet.

    Over het verhaal kan ik nog weinig zeggen, daar ben ik nog niet ver genoeg voor. Moet zeggen dat ik tot nu toe het verhaal wel ok vind, bij lange na niet zo interessant als de eerste twee delen, maar hier op xbw hoor ik er goede dingen over. Maar de rest is bullshit, er moet ook altijd gebitched worden he. :mad:
     
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    aan dat trage/slakkerige besturing moet je gewoon wennen. in het begin bij Mafia 2 vond ik het ook traag en vervelend gaan, maar ben ik het nu inmiddels gewend. Dat komt ook wel met Max Payne 3
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb er zelf echt helemaal geen last van, vind het geweldig werken. Het is minder 'stroperig' dan RDR en daar vond ik het zelfs niet erg. GTA IV voelt echter nu wel behoorlijk stroperig aan. En ik denk als ze de Euphoria uit de main character zouden halen (en volgens mij kan dat niet eens) dan zouden die animaties ook bij lange na niet zo realistisch zijn.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En we gaan verder... hier!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina