Max Payne de moeite waard?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dolce, 14 jul 2002.

1. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi, ik ben van plan om Max payne te halen...........maar is het de moeite waard? of kan ik beter wachten op andere games die nu aankomen?

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    speen is de moeite waard als je er eentje bent die ook bereid is om het spel op hogere niveaus uit te spelen aangezien het spel zelf best wel kort is maar het is gewoon fun in bullettime en het ziet er goed uit ook.

aanschaffen.

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt beter wachten op andere games...Max Payne kun je maar beter op de PC doen. En een search had dit opgeleverd klik...next time ff searchen :)

4. huub

huub * Gl@diatorZ *

Leuk Bevonden:
    0
    hij lijkt mij geen 70 eurotjes waard........

5. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne is gewoon een goede game. Mischien een beetje kort, maar verder nix op aan te merken. Hij staat tot nu toe op nr 3 bij mij. Ik zou'm zeker kopen.

Laatst bewerkt: 14 jul 2002
  6. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht liever op Splinter Cell Max Payne ken ik al van pc pffff]:-

7. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat splintercel een gave game is, maar duurt nog wel een tijdje voordat die uitkomt.

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    het duurt nog 5 maanden ongeveer voordat splinter cell uitkomt ik vind dat wel een beetje vreemde vergelijking.

9. Foxz

Foxz 343 Guilty Spark

Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne is een hele gave game, maar ik denk dat hij toch het beste thuis is op de PC. Daar kost hij ook nog maar 30 euro en dat is de game zeker waard, want hoewel hij niet al te lang is, is hij wel intens en heftig. Voor de Xbox zou ik 'm dus niet kopen:).

10. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar is die wel redelijk speelbaar op de xbox? dus geen bagger controls enz..........

11. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    controls zijn niet kut alleen wel inverted, dat betekend omhoog is omlaag en andersom dit geeft even problemen in het test level maar daarna heb je het zo door, en verder roeleren de controls de pan uit.

*tip: probeer max payne op xbazar te verkrijgen, ik heb m ook voor 50 euro gekocht

12. Dolce

Dolce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die controls zijn wel goed voor mij, speel HALO ook die controls.
    maar ik koop het spel denk ik wel orgineel, want 10-15 uur gameply is wel genoeg voor mij. want zovaak game ik ook weer niet.

13. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne is gewoon een prima shooter met redelijke graphics. Bullet-time is leuk, maar je raakt er wel op uitgekeken. Het is wel een beetje een haastige PC-port. Geen trilfunctie, geluid is een beetje so-so en de loadschermen en filmpjes vind ik een beetje cheap. Het spel is helemaal niet zo heel kort als je hem tenminste niet meteen op easy uit gaat lopen spelen. Kortom, best z'n geld waard vind ik.

14. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist max speen medestaanders, max is geween wreed!

ik ben nu bezig op het 3de niveau, 1 &2 heb ik al uitgespeeld.

15. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Derde niveau als in chapter III of als in 3e moeilijkheidsgraad?

16. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3de moeilijkheidsgraad. Is best wel kut op zich maar ben nu meer bezig met pgr enzo, ik ben iets van 3 a 4 games tegelijk aan het spelen, is moeilijk allemaal bij te houden.

17. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    PGR is TE moeilijk(vind ik). Net die rijbewijzen van Gran Turismo, maar dan een heel spel vol ermee. Niet echt mijn ding, maar ja, rewardpack he. Gewoon kiezen op mekaar en gaan !!!

18. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha alsof je mijn verhaal vertelt, ik heb precies hetzelfde gedaan, pgr en doa3 gekozen omdat het maar moest...:)

19. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ze hadden wel iets meer keus mogen geven. Ik wou eigenlijk RSC en Onimusha. Maarrjaah...

20. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar toch ben ik wel blij met pgr het is toch een leuke game maar doa3 is niet te spelen zo dom.

Deel Deze Pagina