help nodig bij Max Payne Goeiedag, Heb sinds kort een x-box, mijn eerst console en heb het spel Max Payne gekocht. Nu zit ik met een probleempje...... ik ben beland in een level waar Max boven op een wolkenkrabber staat en naar een helikopter moet zien te komen om daar een of andere mevrouw om te leggen. Na z'on 45 seconden stijgt die helikopter op met mevrouw daarbij en wordt Max neergeknald door die helikopter. Vraag : Hoe kan Max op tijd de helikopter inclusief dame uitschakelen ? Alvast bedankt voor de hulp !
Hoi, welkom op het forum. Je moet met het sniper-geweer de tuidraden van die zendmast losschieten, die twee aan jouw kant is genoeg. Je hebt wel vrij weinig tijd. Als je het redt lazert de zendmast op de helicopter en heb je het uitgespeeld. N.B. Mooi hé, XBox. Wel HALO kopen hoor !!!!
Dus toch, ik had dat al een keer geporbeerd, de lijn aan Max zijn kant is makkelijk, alleen vanuit welke positie moet je die andere lijn kapot schieten??? Bedankt Stijn voor je hulp!
Je moet op dat uitstekende platform waar de eerste tuidraad aan vast zat gaan staan, vanaf dat punt kan je net de andere draad raken, je moet eerst wel een paar mannetjes omleggen. Mzzl
Even denken hoor, er zitten aan de kant waar jij zit twee draden, eentje vlakbij de deur waar je het dak op komt, en eentje aan de andere hoek. Je moet gewoon langs de railing gaan staan en als je het niet goed kunt zien naar achter gaan geloof ik. Goed inzoomen en pang !!! Je komt er wel uit....