Max Payne help???

Discussie in 'Algemeen' gestart door ©®Da Jumper©®, 13 feb 2003.

1. ©®Da Jumper©®

©®Da Jumper©® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen ben nog niet zo bekend met het spel maar ik zit een een veld waar je over zo'n rode streep moet lopen en een baby hoort huilen waar moet ik in godsnaam heen? wie kan me helpen?

zit er al heel lang op te kl#$ten :)

please help me!

©®Da Jumper©®

2. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    tis gewoon lopen, je krijgt dit veld 2 keer, de eerste keer met alleen 1vloers, 2e keer meerdere lagen waar je naar onderen moet.

je moet gewoon blijven lopen en af en toe springen, op een gegeven moment vind je vanzelf de uitgang.. de 1e keer zit ie links van waar je uitkomt (maar om daar te komen is nog een hele toer) de 2e keer zit ie verder naar achteren geloof ik,op de onderste laag..

dit vond ik ook kutlevels,creepie en erg verrot om te doen
    succes

3. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    het level is een droom.
    enne je krijgt er 2 van.
    de eerste is gewoon normaal, hoef je alleen maar te springen.
    bij het 2e level loopt alles in bullit time snelheid en moet je soms springen en vallen naar een verdieping lager

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    De 2 meest waardeloze levels in het spel. Het is niet zozeer een droom, J-D, maar meer een hallucinatie veroorzaakt door die drug. Daarvoor of daarna krijg je toch dat stuk met al die eindeloze gangen??? Man, hoelang ik daar wel niet doorheen heb lopen dwalen voordat ik de uitgang een keer gevonden had, pfffff.... Maar goed, de rest van het spel is wel weer oppietoppie, dus dat maakt weer een hoop goed :)

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die gangen moet je als het goed is gewoon links aanhouden. Bij die rode lijn moet je goed om je heen kijken waar de uitgang is en kun je af en toe een stukkie afsnijden door van de ene "hoek"naar de andere te springen. Succes....

6. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    okay, hallucinatie dan!, anyway, max payne is keirelaxxx

Deel Deze Pagina