Max Payne....koel?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xenior, 20 mrt 2002.

1. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen met Max Payne, kunnen jullie me overhalen dit spel te kopen? Is het de moeite waard? Wil je hem nog een keer spelen als je hem uit hebt? Is makkelijk? Enz.:)
    Heb hem xpress niet op de pc gespeeld om hem te bewaren maar begin nu toch beetje te twijfelen, 70€ benne nie niks.
    Bedannekt alvast:)

2. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    op de pc is ie wel vet maar alleen het is best moeilijk, Je kan ook in slowmotion lopen en schieten dat is moeilijk. En ik weet niet hoe dat op xbox zit maar het is best pittig op pc

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem op pc gespeeld, maar wacht nu wel tot hij in de budgetbak ligt, is wel een erg vet spel maar wel single player 8)

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je hem niet gespeeld had op pc zou je hem kopen nu?
    En ja, singleplayer is natuurlijk de reden dat ik hem nog niet heb.

5. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem op de pc en max payne vind ik dus wel een van de beste games op de pc. echt zeer vet. maar ik koop hem niet op de XBOX omdat ik hem op de pc heb da begrijp je denk ik wel.
    maar da slowmotion is het vetste, er is nie veel moeilijks aan da slowmotion.
    maar op de pc heb ik ook een MOD gedownload voor max payne en dan kan je oneindig slowmotion en dan krijg je een muziekje tijdens de slowmotion. dat is wel ontzettend gaaf.
    maar ik weet niet of ik hem zou kopen voor de XBOX.

ik heb wel veel "slowmotion" in mijn tekst staan maar ja.;)

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmmm, thanxs. Je bent iig vrij positief over spel.
    Jeez, wat moeilijk.....downloaden->pc/naar mediamarkt lopen en kopen->xbak. Ik denk dattik zo ga lopen, ik ben graag arm. Nog ff een uurtje relaksen en dan kijken of iemand hem zwaar vind zuigen die hem op de xbak heeft gekocht.
    (ff voorkomen dat ik hem nu haal en er zodalijk 20 reacties zijn met goeie voorbeelden waarom ik hem niet zou moeten kopen);)

7. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem huren voor een week of zo.

Het is nogal kort en niet echt om 5 keer opnieuw te spelen.

8. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    echt moeilijk istie niet...
    en vrij kort, in 2 a 3 middagen heb je hem uitgespeeld, en replayability ligt laag.

Het is een vet spel, maar wel voor effe

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kom keer bij mijn spelen is lachen man!

Max Payne is echt cool, inderdaad vrij kort ja...dus weenie ofdat waard is behalve als je alle moeilijkheids graden wilt doen, en anders kan je hem op de pc krijgen van mij. als je je straffe game PC bakkes hebt, ziet er in ieder geval mooier uit.

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ff xdozen nu, laat pc ff met rust. Ook suf, nu heb ik het nog niet besloten. Moest net voor sluitingstijd aan de bruinebonensoep. Was best lekker:r
    Denk d'r nog ff overna:)

11. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij Max Payne niet goed gespeeld ofzo? Het is de bedoeling dat je een jump in slowmotion maakt, en a la the Matrix, ventjes vanuit de lucht kogels door hun harsens heen jaagt. Als je alleen een beetje in slow motion gaat lopen, dan is er nix aan =\.
    Als je ook bedoelde wat ik zei, negeer deze post dan ;).

12. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    ik negeer die post wel:)

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan ben je best wel slecht :cool:

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Laat hem denk nog ff. Ik is er vast zo doorheen. Koop hem wel voor 40€ van een van jullie over een maandje ofzo:+
    Pfff, ik kom er niet uit wat ik nou als volg. spel wil spelen, van wat er NU is uiteraard anders wist ik het wel.

15. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Whhahaahha, ging net racegame zoeken, dat afgezeken spel f1.
    Eenmaal daar niet gevonden......Mex Peen gekocht.:)
    Vage shit.

16. DaKillaBee

DaKillaBee gameshut.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne is echt een hele gave ervaring. Maar ook een hele korte. Je hebt het spel (op de pc) echt in zo'n 8 uurtjes uitgespeeld. En dan ben je er niet echt goed in. Ik heb hem zelf samen met een vriend in 6,5 uur uitgespeeld. En dat was 's nachts en dan ben je niet echt op je fitst. Huren is wel erg aanbevolen.

17. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, toffe respons:) Heb hem alleen al gekocht in een opwelling.....bwahahhaah
    Vind hem wel lachen, ook ik had de optie gratis op pc of wachten en op de doos spelen.....
    De launch heeft voor mij niet zoveel titels(5 ofzo) anders had ik hem niet gekocht denk.

18. the x-man

the x-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde eerst ook max payne kopen, maar nu ik heb gehoord dat die zo kort is hoef ik hem niet meer. Ja, ik bedoel je gaat natuurlijk niet 70 euro uitgegeven voor iets wat je een week speelt!

Nou ja lekker boeie, das natuurlijk ieders eigen mening:cool:

19. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Heb hem van internet gehaald voor op de PC. Ik vond het op zich wel grappig, maar ik ga hem niet kopen voor de Xbox. Die stripverhaal-achtige dingen tussendoor vond ik ook niet zo denderend eigenlijk.

Ik vond dat vervolg op wolfenstein 3d veel toffer, maar das ook alleen voor de PC.

20. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bwhahha, lang leven overpoorten! RTCW ga ik ook op de xbox halen:)

Deel Deze Pagina