Ik zag van de week bij Game Kings Dead To Rights, ik vond het er wel heel gek uit zien. Alleen lees ik overal op het Forum dat Max Payne beter is. Ik heb hem op de PS2 gespeeld en vond hem nou niet echt tof (ligt zeker aan de PS2!!!). Dus mijn vraag "Kan ik beter nu Max Payne kopen of wachten tot februari voor Dead To Rights???"
Wachten tot Dead of Rights, want Max zijn game is een beetje klein beetje verouderd. Nog beter is het om op Brute Force te wachten, als je toch aan het wachten bent
ik vond dead to rights wel kicken, alleen soms beetje zoals parrapa the rapper, of hoe die rapper op psx ook noemt.. moet je bv paaldanseres doen dansen en moet je op gepaste moment knopjes in drukken...dat soort toestanden heb je wel voor de rest is er wel veel actie, zitten ook best wel originele dingen in (bv hond "besturen")
ik snap zowiezo eigenlijk niet dat zo weinig mensen em gewoon op de pc hebben gespeeld. das een fokkin classic. en dat ze max payne voor het eerst op een ps II spelen. slechte zaak vinnik dat.
max payne is bruut, brute force is bruter (duh nieuwer) ,dead to rights is zeker bruut!!!! (ook nieuwer), wil ze allemaal hebben, heb pas de eerste maarja zijn ook nog niet uit voor de rest... wacht geduldig af!!
Ik heb Max Payne op de PC veel gespeeld, het was misschien een niet zo'n lange game, maar wel echt een geweldige ervaring! damn, vet spel zeg.. *snuf* Maarruh.. DTR heb ik nog niet gespeeld, maar zag er wel cool uit op Gamekings, zeer vette moves.
Max Payne is gegarandeerd een hele vette game. Zo'n game die je als je net gestopt bent met spelen....toch maar weer even aanzet. DTR wordt een game met misschien meer actie, maar Max Payne zit beter in elkaar qua gameplay. Naar mijn mening een must have voor iedere X-BOX owner.