Hi, Mijn broertje en ik willen afzonderlijk van elkaar (samen kan helaas niet) Max Payne spelen, maar als we afwisselend spelen, dan overschrijven we elkaars savegames. Weet iemand hoe dit in goede banen te leiden is? Thank in advance.
Dat je niet met z'n tweeën tegelijk kan spelen is tot daar aan toe, maar dat je niet eens twee potjes afzonderlijk van elkaar kan spelen, vind ik echt zwaar klote!! En dat is nog zwak uitgedrukt! Alsof een gamer alleen op de wereld staat!
Kan je dan wel kiezen waar je een savegame opslaat, of moet ik dan blocks gaan zitten kopiëren van HD naar MC en terug? 't Is misschien wel een optie. Thanks 4 the suggestion.
np.. je hoeft dan niet 1 te kopen van Microsoft maar Thrustmaster is ook goed 29,99 bij de Media Markt geloof ik.. pleuro's dan
maar die auto saves worden automatisch gedaan, je kan niet kiezen of je die op je HD of op je MC zet, geloof ik
Dan zou je de blocks dus moeten kopiëren als je met het andere 'potje' verder wil. Wel goed uitkijken dat je dan niets overschrijft... Damn!! Waarom is hier niet gewoon rekening mee gehouden bij de ontwikkeling van de game? Lekker is dat!
tis wreed simpel: 1 save op de HD je broertje wil dus kopiert jou Save naar de MC hij start het spel ZONDER MC en dan gewoon saven op HD.. alleen dan hebbe 2 MC's nodig mc = memory card
2 mc is even duur al een extra max payne, maar dan zijn de MC's wel handiger. wel super idioot dat je 60 euro extra moet uitgeven om het met 2 spelers te kunnen doen
bullshit.... je hoeft geen mc te hebben... ik heb max ook... en je moet gewoon als je speelt... back drukken en daarzo save... alleen de autosaves schrijven elkaar over als je het spel opstart moet je dan gewoon load doen en de goeie savegame kiezen