Max Payne

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 22 jun 2002.

1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk Max Payne (na 2 weken zoeken) en ik moet toegeven dat het er mooier uit ziet dan ik had verwacht, het doet niet onder voor mijn pc. (P3, 800 Mhz, 128 MB RAM, Geforce 2MX) Het ziet er echt supervet uit, alleen jammer dat je nog geen dingen kan downloaden voor Xbox spellen, zoals bij de pc. Dan zou het nog langer meegaan! Hopelijk komt hier snel verandering in (Xbox live), daar is die harde schijf ook voor. 8) In ider geval is Max Payne de aanschaf wel waard. :+

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zeker alleen de 1e level gespeeld. Als je het spel hebt uitgespeeld (in 1 dag ofzo :D, of iig n weekend) dan denk je ook van f*ck is dit nou 70 euro waard?

3. Warzone-NL

Warzone-NL War Is On

Leuk Bevonden:
    0
    ehe...wel een vet spel,ja.
    alleen jammer van de besturing.......arghhhhh

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat hij zo kort is, daarom heb ik hem ook niet nieuw gekocht. Ik heb hem voor 35 euro gekocht, dat lijkt mij niet te duur. Trouwens, ik had MGS ook in een paar uur uitgespeeld (15 geloof ik) en dat leek een eeuwigheid. De besturing vind ik wel goed te doen, ik vind het vet dat je het helemaal naar jouw smaak kan instellen. Ik moet er nog ff aan wennen, heb het maar 2 uurtjes gespeeld ofzo (om 14.00 binnengekomen met de post). :+ Tot nu toe roeleert het iig.

Laatst bewerkt: 22 jun 2002
  5. sleepydodo

sleepydodo dark angel

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap de hele hype rond dit spel niet. Ik heb het zelf gespeeld en na 1 dag begon ik me al te ergeren en te vervelen met dit spel. Na 3 dagen had ik er echt genoeg van!:mad:
    En de graphics zijn echt om van te :r :r :r .
    aah ik voel me na dit betoog al stukken beter;)

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het mijn 50 euro (overgekocht op xbazar) wel waard, oke ik heb het uitgespeeld op easy in een schammel dagje (wtf is schammel :confused: ) maar ben nu bezig op een hoger niveau, 3 ofzo.

Ik weet het niet het is kort maar toch is het een leuk spel vanwege de bullettime.

7. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die graphics al lelijk vind, ben je gewoon een verwend ventje! :eek:

8. sleepydodo

sleepydodo dark angel

Leuk Bevonden:
    0
    oh kom op zeg, die filmpjes tussendoor zijn van low-budget kwaliteit. (die stripverhaaltjes) en die mensen kunnen amper praten en als ze al praten zie je de mond niet eens bewegen. Dan heb je weinig op detaills gelet als maker van een spel.
    en bovendien wat is er zo erg aan verwend te zijn op het gebied van games?:confused:
    ik wil goede kwaliteit en niet minder!8)

9. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een spel helemaal uitspeel (komt niet al te vaak voor) dan is het voor mij een goed spel. En dat was dus ook Mex Peen, deed er ongeveer 10 uur over. Is niet veel, maar ook niet echt weinig. Zal hem zeker nog wel eens een keer spelen.

10. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    10 uur voor een game is meer dan zat voor mij! ben geen echte gamefreak die 5 uur achterelkaar speelt. JSEF schijnt ook kort te zijn, ik heb dat spel al 1 maand, en nog steeds niet uitgespeelt. ik doe namelijk wel rustig aan.

11. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb er ook geen 10 uur achter elkaar mee gezeten :D
    Denk dat ik er wel bij elkaar twee weken mee bezig ben geweest. Steeds ff een kwartiertje...

12. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    (jeuhhh terug van weggeweest!!! eindelijk exaams gedaan!!! :D)

nu on topic :): ik vin wel dat een spel wat langer mag duren dan en 10-tal uurtjes hoor
    maar als het een goed spel is dat maar kort duurt is het die €70 wel waard hoor
    10 uren spelen voor €70 is €7 per uur
    dat is nu niet echt overdreven he

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, hele lange spellen speel ik soms niet eens uit. Ik heb hem trouwens voor 35 euro gekocht, niet voor 70. Dus dat zal hij echt wel waard zijn. (Ik ben nu bij act1, part 5)
    Trouwens; er is wel op details gelet, maar niet op die, ik vind die stripverhaaltjes juist wel cool en origineel.

14. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb max payne van KaZaA en het is wel leuk, nouja, alles is leuk als het gratis is!}:]

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs gratis dingen kunnen tegenvallen hoor!
    Maar als het dan slecht is, zit je er verder niet mee, heeft je toch nix gekost! Wil ik ook wel! 8)

16. rinus79

rinus79 DuZZZ!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    8)

Ik snap al die negatieve reacties op Max Payne niet. Het is toch hartstikke gaaf om in bullet time mensen neer te knallen en op de allerhoogste niveau ben je echt wel een aantal uurtjes zoet ermee. En dat de graphics zo lelijk zijn snap ik helemaal niet. Okay..het haalt niet het maximale uit de xbox maar het is zeker niet slecht. Vooral de gameplay verveelt mij nog steeds niet.
    Of het de 70 euro waard is valt nog over te discussieren, maar 154 gulden vind ik sowieso veel geld voor een spelletje.

:D

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens! (Het lijkt wel of je gedachten ken lezen! 8) )

18. Jree

Jree Guest

Gege ik heb al een maand of 2/2,5 maar ik zit alleen maar combo's te doen op straten ...... :D Uitspelen komt nog wel denk ik. gege

19. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het spel sinds vandaag en ik ga hem zo spelen.

2e hands gekocht dus ik zie wel of ie zijn prijs waard is.

Laatst bewerkt: 5 jul 2002
  20. casey

casey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem van de week uitgespeeld bij een maat van me , ik heb hem zelf al op de PC .
    Hij ziet er zeker goed uit en de besturing was effe wennen maar dan goed te doen , oke , hij is kort maar ik vind het nog steeds een gaaf spel , of ie 70 € waard is moet iedereen voor zich zelf uitmaken .
    De prijzen van console games zijn nu al meer als 20 jaar rond de 150 gulden , als je daar nu over gaat zijken hoe slecht hebben gamers in de tijd van de Atari 2600 het wel niet gehad !

Deel Deze Pagina