bij dit spel wil ik graag cheats gebruiken maar nou moet je de parameter van het exe bestand veranderen. hoe doe je dat??? max payne2.exe moet worden maxpayne2.exe -developer
Zeg dan niks :{ Om parameters aan de exe toe te voegen moet je op het pictogram op het bureaublad met je rechtmuisknop klikken en vervolgens eigenschappen selecteren. Daar kun je bij "doel" achter het pad van de exe dingen toevoegen, zoals "-developer". En aangezien dit over de pc versie gaat, verplaats ik hem naar het Overige Consoles / PC forum.
Klik op Start Klik op Uitvoeren Klik op Bladeren Zoek de map van Max Payne 2 op en klik Max Payne2.exe aan. Voer nu, achter het .exe gedeelte, -developer in. Dat zou dus worden : c:/Program Files/Max Payne 2/maxpayne2.exe -developer Nu zou de game in juiste modus op moeten starten.
Ik kan je aanraden om geen cheats te gebruiken maar een trainer, zoek even op google naar max payne 2 trainer en dan moet je die van Pizzadox zoeken... die werkt goed.
Volgens mij vergeten de mensen hier iets! je moet een SNELKOPPELING maken naar maxpayne2.exe en bij die snelkoppeling doe rechtermuisklik -> eigenschappen en dan bij doel zet je erachter -developer. dus niet bij de exe zelf! Succes en ik hoop dat je de game wel al hebt uitgespeeld want cheats tijdens 1x uitspelen is lame hoor