[XOne] maximale lengte voor router naar xbox?

Discussie in 'Games' gestart door Indivi_Duel, 2 apr 2003.

1. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had beneden binnen 1.5 meter de xbox aangesloten met de router die 1 meter van de modem af zit alles deed t (eindelijk)
    maar alks ik alles boven (1e verdieping) aansluiten met tussen de xbox en router n 35+ m kabel dan heeft ie opeens geen live! connexie, maximale lengte ofzo ?

2. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    (tjeezes die Indi blijft zeiken , nou wist ik dat ie gr33n was maar zon n00bb damnz)
    ja sorry voor t gezeik maar zo slim ben ik nou eenmaal niet :p

3. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij niet dat door een bepaalde lengte voor staat. Duurt mischien wel langer voordat er iets aan komt maar dan krijg je jou probleem niet.

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien domme opmerking maar is die lange kabel dezelfde soort kabel als die korte?

5. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    allebei utp ? utc ?

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    bij mij zit er zo'n 100 meter tussen dus dat zit wel goed. Kijk wel ff of een crosover kabel in zit of niet. Je moet namelijk GEEN crosover kabel hebben. (die heb je trouwens wel nodig voor xboxconnect)

Laatst bewerkt: 2 apr 2003
  7. Tompoes99

Tompoes99 okidoki.....

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een UTP kabel is de maximale lengte 100 meter. Binnen een afstand van 50 meter heb ik nog nooit een verlies van snelheid meegemaakt. Moet dus aan iets anders liggen.

8. dotcom

dotcom --Re$peCt ThA RulEz-

Leuk Bevonden:
    0
    kan het misschien zijn dat je ipv een utp kabel cat 5
    een isdn kabel hebt gebruikt???

dit kan je oa controler door naar het aantal aders te kijken , ik geloof dat een utp cat 5 kabel 5 aders heeft en een isdn 3...of 2 in ieder geval minder dan 5 :)

mazzl dotcoml

9. twist

twist Guest

heb je al andere apparatuur getest op je aansluiting op de bovenste verdieping, misschien zit er een klink in de kabel.
    Het zal geen ISDN kabel zijn want die past niet eens in je xbox zover ik weet :9

10. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook zo'n 35 m kabel naar de router nodig maar alles werkt perfect.

Ik zou het eens met een andere kabel proberen mischien is je kabel wel gewoon kapot.

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, even rekenen hoelang dat signaal over die 35 meter doet...

De lichtsnelheid is pakweg 300.000.000 m/sec. Stel dat het door een koperdraadje maar half zo snel gaat, dan is de snelheid is 150.000.000 m/sec. Dan kost die transmissie toch gauw even 0,23 microseconden ofwel 0,00000023 seconden. Ruimschoots tijd genoeg om even naar de plee te gaan, zou ik zeggen. :)

Anders gezegd: Nee, die tijdfaktor telt niet mee. Stroom gaat zo snel dat je de vertraging niet eens merkt.

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je kabel is gewoon niet goed. Misschien klopt het bedradingsschema niet of heb je een connector niet goed geknepen.

De maximale kabellengte is ongeveer 100 meter.

Deel Deze Pagina