Hallo, Deze link stond op de XBConnect site (www.xbconnect.nl ,in de linkerkolom). Als ik het goed begrijp (mijn Engels is niet zo bijster goed) heb je dus deze TV voor $16.95 + $13.05 verzendkosten? Ik kan me haast niet voorstellen dat dit zo is, en denk eigenlijk dat dit onzin is. Dat er toch nog extra kosten zijn. *) Weet iemand me hier iets meer over te vertellen? Bedankt,
Het is een soortemet van vergrootglas waarmee je het beeld van je tv op een muur of scherm kan projecteren. Zou wel relaxed zijn zo'n grote TV voor 16,95
Aha, oke. En is dat moeilijk aan te sluiten? heb je daarvoor speciale kabels nodig, eventueel een scherm waarop het geprojecteerd wordt. En hoe is de beeldkwaliteit?
Mij lijkt dit echt onwerkelijk kzou het gewoon vragen aan iemand die het echt geprobeerd heeft het te kopen en vragen.
Naja, mijn kamer is daar toch te klein voor dus ik heb hier niets aan en vind het ook wel iets te veel risico. (er staat boven dat plaatje dat als je deze "midnight" besteld, dat ze je dan die lage prijs kunnen garanderen.)
Op die site staat dat elke malloot hem binnen een uur geinstallerd kan hebben. Zoek anders op google ofzo naar reacties van mensen die hem hebben. Voor die 25 euro die hij kost loop je ook geen heel groot risico.
Nee dat is het dus niet, ik heb het laatst ook eens gezien, maar toen kon je alleen de handleiding downloaden, waarin zou staat hoe je het moet maken. Je moet dacht ik een houten box maken met een aantal lenzen erin zodat deze het kunnen vergroten, en omdat een "normale" tv extreem veel licht afgeeft zou je dat kunnen doen met zo goed als geen kwaliteits verlies...
Hmm met zo'n ding zou mijn kamer toch aardig vol komen te staan... ik hou het toch maar even op mijn gammele 37cm...
Voor de nieuwsgierige. Het is niks anders dan een omgebouwde overhead-projector zonder lamp(die functie neemt je tv op zich). In zo'n overheadprojector zit een zogenaamde fresnellens(kijk ff op google voor uitleg over dit type lens). Als je het produkt koopt krijg je dus enkel een lens, dat "uur" waar zij het over hebben om hem te installeren ben je kwijt aan het maken van een soort doos die je om je tv-scherm heen bouwt, daar gaat de lens op. Aangezien een tv niet als projector lamp is gebouwd, is de licht opbrengst minimaal(er zit niks voor niks in een over-head projector of een beamer een lamp van ongeveer 250W) Je moet dus een kompleet verduisterde ruimte hebben om uberhaupt iets te zien, en daarbij komt een tv heeft een grove pixel(ga maar met je neus op het scherm zitten). Het zal er dus niet scherper op worden. De plaatjes die zij op hun site hebben staan bereik je met een beamer maar zeker niet met een opzetlens. Slimme zet van het bedrijf om hem zo goedkoop aan te bieden, mensen kopen het produkt makkelijk van kost geen drol. En zullen minder snel hun geld terugvragen als het complete shit is. Zo verdien je wel je centen.
ik heb me er ook al een beetje in verdiept en het lijkt mij opzich best cool. het licht zal misschien ietwat zwak zijn maarjah, ik leef in het donker en licht is iets wat zelden te zien is op mijn kamer ik ben wel van plan dat ding te bestellen en m'n tv'tje om te bouwen maar niet om er een 175" beeldscherm van te maken, maar een stuk kleiner. Dat beeldkwaliteitverlies kom ik ook nog wel overheen dus ik denk dat het wel tof wordt, teminste dat hoop ik. Ze bieden ook een geld terug garantie dus das ook mooi, als het helemaal klote is doe ik dat gewoon. naja, ik hoop dat het allemaal beetje gaat werken enzo en ik een soort home-kamer-cinema'tje krijg
Oh ok stoer! Vertel ons er binnenkort alles er over als je hem hebt... zou opzich namelijk wel stoer zijn...
Waren al een paar eerdere topics over: 1 2 3 Helaas kon niemand vertellen of het werkt of niet. De plaatjes op de site kloppen iig zeker niet, in een kamer met licht aan haal je dat beeld niet eens met een simpele beamer.