mensen, mensen, heb op dit moment een kut abbo van Het Net (volgende week verhoog ik hem wel) maarre, hoeveel mb's kost het per uur per spel op live?? speel strax Halo 2, rainbow 6 en pgr 2, maarre, weten jullie hoeveel mb's het gaat gebruiken per uur dat je speelt?? Halo 2 denk ik wel veel, vanwege al dat uploaden van je statistics van live enzo, maarre, vertel efffe snel als jullie zo iets weten want ga donderdag hele dag online en wil niet een torenhoge rekening.... bedankt...
niet veel iig, als ik het monitor via m'n pc komt de download bij halo 2 niet erg veel hoger dan 13kb/s. nou was dat niet echt een drukke game, maar veel meer zal het niet zijn.
Deze vraag is ook 100x langs geweest ... Hangt van het spel af .. hangt van je speeltijden af ... kortom dit is niet te voorspellen ... Hangt er van af als je host etc.
he, maar dat is 780kb per minuut, en 46-47 mb per uur, dat kan toch niet, dass extreem hoog?? PS: er zitten toch ongeveer 1000 KB in 1 MB???
net als de rest van e aanbieders...kan ie zelf toch ook wel lezen op een site. beetje patsen met het feit dat je een FUP hebt. Luister naar Fardo, dat antwoord klopt.