.::: En met de glorieuze entree van de XBOX vandaag is mijn slaapkamer omgetoverd in een volledig multiplatform next-gen paradijs, w001! XBOX + Gun Valkyrie + JSRF + Oddworld: Munch's Oddysee Maar even de aanleiding van dit topic; Zijn er meerdere mensen die alle vier (ja incl. DC) de consoles hebben? Of misschien drie/twee?
Ik heb de DC gehad, ik mis dus in principe alleen nog de PS2, heb ik wel ff geleend van iemand.. Niet echt super interessant, sorry
ps/ cube & xbox ? Kzou niet weten waarom'k er nog andere zou kopen buiten xbox.... is toch stom buiten als je voor gameredactie ofzo werkt... Zijn al genoeg leuke spellen op de xbox, het enige spel dat'k mis is gta3 van de ps2 maar verder zou'k er niet direct een weten... als ik meerdere consoles had zou ik enkel op de beste spelen.. xbox dus ps: 3consoles: geld dat je daarvoor uitgeeft, kan je al heeeeeeel wat games voor kopen
.::: Ik heb het voornamelijk gedaan om van he hele gezeik af te zijn... Ik kan me nu gewoon echt concentreren op de games, aangezien systeem geen klap meer uitmaakt. Exclusive geziek is nu ook verleden tijd... Als ik maar 1 systeem had kunnen kiezen was het een stuk moeilijker geweest. Maar als ik erop terugkijk had ik PS2 dan gekozen omdat er nog steeds geen enkele andere console is die mij de combinatie ICO + Rez kan bieden. EN NU EIS IK PANZER DRAGOON ORTA! *ahum* Sorry voor de uitbarsting.
precies, ik heb alle 6 alleen geen dreamcast. PC Xbox Gamecube PS1 PS2 en Gameboy Advance. Maar Xbox is wel het beste, zonder twijfel!
Van de next-gen consoles heb ik de XBOX (duh) en de Gamecube. tot nu toe vind ik de XBOX leuker... ik hoop dat dat zo blijft.
Van de next-gen consoles heb ik de XBOX (duh) en de Gamecube. tot nu toe vind ik de XBOX leuker... ik hoop dat dat zo blijft.
Nee dat probleem heb ik nou ook. Het is gewoon pokke duur, je weet nooit op wat voor systeem je moet gamen en ik heb ook nog heel veel andere dignen te doen behalve gamen - ja dat bestaat ook nog! - dus dan vind ik al gauw dat ik niet waar heb voor mijn geld...
toch vind'k het totally crazy & geldverspilling om meerdere consoles te kopen... idd voor bv 2 of 3 goede spellen... geef mij dan maar xbox met stapels games voor die prijs..
.:: Crazy? Ok granted, maar geldverspilling vind ik het niet. Ik leef bijna letterlijk op games. Elke console heeft games die ik simpelweg wil hebben omdat ze of apart zijn of gewoon iets nieuws doen. DC: Bangai-O, SoulCalibur GC: Animal Crossing, Metroid Prime PS2: ICO, Rez XBX: Panzer Dragoon Orta, GunValkyrie Ik sta dan uiteindelijk dus voor de keuze dat ik één set daarvan moet uitkiezen... (wat dus zoals ik al eerder zei PS2 zou zijn omdat ICO en Rez mijn nr 1. en 2. game of all time respectievelijk zijn). Maar om dan de rest te moeten missen is bijna ondragelijk... Ik heb me een lange tijd geleden neergelegd bij het hele console war gebeuren en met mezelf afgesproken gewoon te gaan genieten van de games en het gezeik en gekibbel eromheen buiten mijn bereik te houden. En dan moet het maar geld kosten. Hoop alleen dat er in de volgende generatie niet WEER een nieuwe producent bijkomt.
een echte sega fan? zo te horen, dan moet je wel alle platforms hebben. tenzij ze waren over gekocht door microsoft, maar dat is jammergenoeg voor de xbox niet gebeurd.