ik keek vanochtend op de site en zag dat ik al bijna bij de 800 berichten was maar toen ik er echt veel op ging letten kwam ik maar niet over de 798 ?? maakt nie uit hoeveel ik post hij blijft hier gewoon op staan
Posts in de niet xbox-gerelateerde fora worden niet meegeteld. Daaronder vallen onder andere dit forum, Xbazar, Green Mile en Asel.
Niemand boeit het HOEVEEL jij post, iedereen interesseert het alleen hoe GOED jij post. Maak je liever allen daar zorgen om!
ff een vraagske als ik men mails wis, van mijn posts, dan worden de posts ook gewist? dit is bij mij toch zo ... edit : sry laat maar...
Toch ff replyen Nee je posts kunnen alleen door administrators / moderators worden verwijderd. Die e-mails zijn alleen maar een melding dat iemand heeft gereageerd in een thread waar jij ook al in gereageerd hebt. Dit kun je uitschakelen in je profiel
Je kunt je post toch wel zelf verwijderen als je op edit klikt, want dan komt er bovenaan altijd "delete this post" of zoiets te staan en dan kun je dat aan vinken als je hem wilt deleten
Dat staat er wel, maar het werkt niet. Probeer het maar bij je eigen post. Je krijgt dan het bericht dat je geen toestemming hebt om je post te verwijderen. Echt alleen de mods/admins kunnen dit doen zoals al eerder is gezegt.
ik snap eigenlijk niet waarom je je eigen berichten niet zou mogen wissen.....zou wel handig zijn ivm met dubbelpost e.d.
Omdat je dan ook discussie's totaal overhoop kan gooien. NĂș zie je al dat mensen 'omdat wat ze eerst type niet klopte' hun tekst verwijderen, iets waar ik me ontzettend aan stoor.